مقاله فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران در کنفرانس جهانی پیشگیری از غرق‌شدگی ارائه شد

مقاله فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران در کنفرانس جهانی پیشگیری از غرق‌شدگی ارائه شد
مقاله فدراسیون نجات‌غریق که توسط ایلخان نوری رییس فدراسیون، دکتر فاطمه میرآخوری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان و دکتر مرتضی پورآذر عضو کمیته پژوهش فدراسیون گردآوری شده بود در کنفرانس جهانی از سوی افشین کثیرمعلم نماینده فدراسیون ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، کنفرانس جهانی پیشگیری از غرق‌شدگی در شهر دوربان آفریقای‌جنوبی با حضور ۵۰۰ نفر از ۶۴ کشور در جریان است و ظهر پنج‌شنبه 18 مهر ماه 98 مقاله فدراسیون نجات‌غریق و غواصی توسط افشین کثیرمعلم نماینده فدراسیون ارائه شد.
مقاله ارائه شده ایران در کنفرانس جهانی، در زمینه نقش فدراسیون در سیل اخیر کشور در نوروز ۹۸ بود که مورد توجه و موافقت فدراسیون جهانی و حاضران در کنفرانس واقع شد.

افشین کثیرمعلم نماینده فدراسیون از طریق ویدیو پروژکتور سالن محل برگزاری کنفرانس جهانی، مقاله فدراسیون را برای شرکت‌کنندگان حاضر در کنفرانس توضیح و ارائه کرد.

مقاله‌ای که در زمینه نقش فدراسیون در سیل اخیر از سوی ایلخان نوری رییس فدراسیون، دکتر فاطمه میرآخوری نایب رییس و دکتر پورآذر عضو کمیته پژوهش فدراسیون گردآوری شده بود.

شرکت نماینده فدراسیون در کنفرانس جهانی بدین جهت حائز اهمیت بود که مقاله فدراسیون قبل از ارائه به تایید فدراسیون جهانی رسیده بود که این موضوع برای فدراسیون کشورمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و جایگاه ایران در فدراسیون جهانی را بیش از پیش مستحکم می‌کند.

۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۳۸,۵۱۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.