اظهارات صادق میرزانژاد در خصوص اهم فعالیت‌های هیات استان اردبیل

اظهارات صادق میرزانژاد در خصوص اهم فعالیت‌های هیات استان اردبیل
صادق میرزانژاد از استاندارسازی استخرهای اردبیل از یک منجی به 3 منجی خبر داد و اهم فعالیت‌های هیات استان را در گفت و گو با سایت فدراسیون تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، رئیس هیات استان اردبیل ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: «حدود 8 ماه است که مسئولیت هیات را برعهده گرفته‌ام، در این مدت تلاش کردم سطح علمی نجات‌غریق استان را با کمک همکارانم افزایش دهم. به همین منظور در نخستین گام بحث آموزش را در اولویت قرار دادیم.» وی افزود: «آموزش کمک‌های اولیه، آموزش دوره‌های آمادگی و آموزش CPR از جمله آموزش‌هایی هستند که از ابتدای سال به طور مرتب برگزار کردیم.» میرزانژاد ادامه داد: «یکی از اهداف ما توسعه سطح علمی نجات‌غریق است که این امر تا 70 درصد تحقق یافته است.» رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل یکی از دغدغه‌های این استان را استخرهای آب گرم سرعین و مشکین‌شهر عنوان کرد و در توضیح آن، اظهار داشت: «در گذشته استخرهای آب گرم، منجی غریق نداشتند اما با توافق‌هایی که اخیرا با گردشگری صورت گرفت، به صورتی تعاملی، تعدادی منجی‌غریق از سوی هیات استان در این استخرها استقرار یافته‌اند.»

وی افزود: «استقبال مردم از استخرهای سرعین و مشکین‌شهر بیشتر از دیگر استخرهای استان است. مجوز این استخرها از سوی گردشگری صادر می‌شود و اداره ورزش استان دخالتی در این خصوص ندارد. اما با تعامل، سعی کردیم این استخرها را با علائم هشداردهنده به شناگران هنگام شناکردن و استقرار منجی‌غریق تا حدود خیلی زیادی استانداردسازی کنیم.» میرزانژاد خاطرنشان کرد: «شهرستان سرعین، رئیس هیات نداشت اما با پیگیری‌های صورت گرفته، اخیرا یک رئیس هیات برای این شهر منصوب شد تا تعاملات ما با گردشگری در زمینه استقرار منجیان‌غریق در استخرها بهتر از گذشته شود.»

رئیس هیات استان اردبیل در ادامه با اشاره به فعال کردن کمیته‌های نجات‌غریق و غواصی استان تصریح کرد: «12 کمیته فعال شده است که در دو بخش آقایان و بانوان مشغول به فعالیت می‌باشند.» وی افزود: «یکی دیگر از کارهای که تاکید زیادی روی آن داشتیم. استانداردسازی استخرهای اردبیل بود. بدین جهت تعداد منجیان غریق را از یک نفر به سه نفر استانداردسازی کردیم.»

صادق میرزانژاد در پایان گفت: «برگزاری مسابقات استانی از جمله فعالیت‌های ما در هیات است که در ابتدای هفته جاری مسابقه انتخابی المپیاد استعدادهای برتر را برگزار کردیم که هفته آینده، نفرات برتر در دو بخش پسران و دختران در مسابقات کشوری که در کرج و قزوین برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.»
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۱۱,۵۰۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.