۱۸ خرداد؛ روز جهانی اقیانوس

۱۸ خرداد؛ روز جهانی اقیانوس
فدراسیون جهانی غواصی CMAS برای حفاظت از اقیانوس‌ها با انتشار پیامی از غواصان و سایرین خواست به جشن بزرگ روز جهانی اقیانوس ملحق شوند.

سایت CMAS برای پیوستن به جشن بزرگ روز اقیانوس اینگونه دعوت کرده است:

در روز جهانی اقیانوس، مردم در سراسر سیاره آبی به افتخار اقیانوس‌ها که همه را به یکدیگر متصل می‌کند، جشن برپا می‌کنند. برای ایجاد آینده بهتر با خانواده، دوستان، جامعه و سیاره خود دست در دست هم می‌گذاریم؛ ما با همکاری یکدیگر می‌توانیم اقیانوس را حفظ کنیم.

به جشن جهانی بزرگ در ۱۸ خرداد بپیوندید!

سرگرم کننده و آسان است تا به CMAS و غواصان CMAS ملحق شوید! شما می‌توانید رویداد خود را برنامه‌ریزی کنید و از ایده‌های دیگران برای برگزاری جشن روز جهانی اقیانوس الهام بگیرید! رویداد خود یا رویدادی که قبلا برنامه‌ریزی شده در آن حضور پیدا کنید را ثبت کنید.

ما همه به اقیانوس مرتبط هستیم چه در نزدیکی ساحل زندگی کنیم و چه دور از آن. درباره اینکه چگونه اقیانوس بر شما تأثیر می‌گذارد و شما چگونه روی اقیانوس تاثیر می‌گذارید فکر کنید، سپس جهت شرکت در رویدادهایی که برای اقیانوس جشن می‌گیرند برنامه‌ریزی کنید. در فعالیت روز جهانی اقیانوس در سال ۲۰۱۹ شرکت کنید و برای حفاظت از اقیانوس در آینده کمک کنید. این موضوع به هر یک از ما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که اقیانوس ما برای نسل‌های آینده سالم است.

بخشی از خانواده CMAS برای حفاظت از اقیانوس‌ها باشید!

 

سایت‌های مرتبط جهت اطلاع از لیست برنامه‌ها و ثبت رویدادها:

https://www.worldoceansday.org/events-list

https://www.worldoceansday.org/events/community/add

https://www.worldoceansday.org/plan-your-event

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۵۱,۱۹۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.