برپایی پایگاه ساحلی نجات غریق در ساحل چابهار

برپایی پایگاه ساحلی نجات غریق در ساحل چابهار
ناجیان غریق در سواحل بندر چابهار حاضر شدند و به مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، با آغاز سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، همزمان با سواحل سراسر کشور، پایگاه نجات غریق در چابهار نیز راه اندازی شد.

پیمان شاهرخی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون عنوان کرد: با هماهنگی آقای حیدری رئیس فدراسیون و با حضور دکتر دباغ مدرس فدراسیون، کلاس آموزش نجات غریق برای ۲۰ تن از افراد بومی در اواخر اسفندماه سال گذشته در چابهار و به میزبانی هیئت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شاهرخی با بیان اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز گفت: از ۲۹ اسفند سازماندهی نفرات آموزش دیده در سواحل چابهار انجام شد که به یاری خداوند و تلاش همکارانم در کنار ساحل در روز اول نوروز یک غریق از دریا گرفته شد و عملیات سی پی آر به صورت کامل به روی غریق انجام و خوشبختانه با تلاش ناجیان غریق به آغوش گرم خانواده برگشت.

وی همچنین با بیان همکاری مناسب میان نیروهای امدادی و ناجیان غریق در سواحل افزود: با همکاری خوبی که بین نیروهای ما و هلال احمر شکل گرفته تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم و به یاری خداوند برای اولین بار در سواحل چابهار، مکران و تیس توانستیم این برنامه را اجرا کنیم که تا به این لحظه به لطف خداوند راضی کننده بوده است.

شاهرخی در پایان افزود: تلاشمان این است که با کمک و یاری فدراسیون و با تجهیزات بیشتر این برنامه را گسترش داده و بتوانیم با نفرات بیشتر و در زمان‌های مختلف سواحل را پوشش دهیم.

۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۷۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.