رای صد درصدی مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان البرز برای ریاست سجاد مریخی

رای صد درصدی مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان البرز برای ریاست سجاد مریخی
با رای مثبت و قاطع اعضای مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان البرز، سجاد مریخی برای مدت چهار سال متصدی ریاست این هیات شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان البرز به ریاست مهدی حیدری و با حضور بهزاد فروغی  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع، معاون امور ورزش این اداره کل و نماینده وزارت ورزش برگزار شد. 

در این مجمع انتخاباتی سجاد مریخی هر ۱۵ رای ماخوذه را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب به عنوان رئیس چهار سال آینده هیات نجات غریق و غواصی استان البرز انتخاب شد. 

پژمان مخبر، مرتضی چناری و غزال دانه کارهم در این مجمع انتخاباتی و با رای اعضای حاضر به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند ضمن اینکه سارا آل ابراهیم دهکردی و سیده لیلا صمدی هم به ترتیب متصدی نایب رئیس و خزانه داری شدند. 

در پایان این مجمع، مهدی حیدری ضمن تبریک به رئیس منتخب ابراز امیدواری کرد که او همچون دوره سرپرستی، دوره موفقی پیش رو داشته باشد. 

وی با اشاره به رای قاطع اعضای مجمع به ریاست سجاد مریخی گفت: از امروز مسئولیت سنگینی متوجه او است و باید تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار بگیرد.

حیدری با بیان اینکه استان البرز از ملی پوشان خوبی در نجات غریق و غواصی برخوردار است یادآور شد که این استان در هر دو بخش آقایان و بانوان پر رنگ و موفق بوده است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین گفت که انتظار می رود رئیس و مجموعه  هیات استان البرز در راستای توسعه و رشد ای رشته همراستا با اهداف و سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون عمل کند.

انتخابات البرز
انتخابات البرز
انتخابات البرز
انتخابات البرز

۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹
تعداد بازدید : ۴۹۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.