برگزاری کارگاه کمک‌های اولیه و حیات بخشی با حضور افراد کم شنوا و ناشنوا

برگزاری کارگاه کمک‌های اولیه و حیات بخشی با حضور افراد کم شنوا و ناشنوا
کارگاه آموزش و آشنایی با تجهیزات پزشکی، کمک های اولیه و عملیات احیا و حیات بخشی در اماکن آبی با حضور ۱۳۰ نفر از گروه های مختلف و از جمله افراد ناشنوا و کم شنوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این کارگاه توسط هیات نجات غریق و غواصی استان تهران و با مشارکت دانشگاه آزاد (واحد فرشتگان) به صورت حضوری برگزار شد. 

۱۳۰ نفر از گروه های مختلف از جمله مدرسان نجات غریق، منجیان غریق، دانشجویان دانشگاه آزاد و عموم مردم در این کارگاه شرکت داشتند. افراد ناشنوا و کم شنوا هم از شرکت کنندگان در این کارگاه بودند و به همین منظور مترجمان زبان اشاره هم در کارگاه حاضر بودند. 

کارگاه موردنظر در محل دانشگاه آزاد (واحد فرشتگان) به مدت ۶ ساعت و به صورت حضوری برگزار شد. 

علی پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان تهران،  حمید خمجانی مسئول و سایر اعضای کمیته آموزش و همچنین معاون آموزش دانشگاه آزاد (واحد فرشتگان) در این کارگاه حضور داشتند. 

حمید معماری مدرس این کارگاه در بخش کمک های اولیه بود. در بخش حیات بخشی هم  لیلا لواسانی، فرناز مکتبی و مهدی کاوه مسئولیت تدریس را بر عهده داشتند. 

 به گفته رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان تهران این کارگاه برای مدرسان و منجیان شرکت کننده ۱۰ امتیاز داشت و قرار است به زودی کارگاه‌های دیگری برگزار شود.


کارگاه کمک‌های اولیه با حضور افراد ناشنوا

کارگاه کمک‌های اولیه با حضور افراد ناشنوا

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۳۹۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.