تاکید بر ساماندهی سواحل در نشست هم اندیشی با مسئولان ٧ هیات استانهای ساحلی

تاکید بر ساماندهی سواحل در نشست هم اندیشی با مسئولان ٧ هیات استانهای ساحلی
در راستای برنامه موردتاکید فدراسیون نجات غریق و غواصی مبنی بر ساماندهی سواحل استانی کشور، نشست هم اندیشی با حضور ریاست فدراسیون و مسئولان هیات های نجات غریق و غواصی استانهای ساحلی برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این نشست هم اندیشی با حضور مهدی حیدری ، دکتر محمد رواسی زاده دبیر کل و دکتر شادی قیاسی  نایب رئیس فدراسیون همراه با روسا و نواب رئیس ٧ استان ساحلی کشور برگزار شد تا با با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش حضور افراد در سواحل تصمیمات لازم اتخاذ شود. 
 
ساماندهی سواحل  کشور ، پیگیری حقوق منجیان غریق از طریق استانداری ها، چگونگی تعامل با دستگاهای متولی امر سواحل از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر  اورژانس، ورزش و جوانان  و همچنین کاهش آمار مغروقان از موضوعات مورد تاکید و پیگیری در این جلسه بود.
 
هیاتهای نجات غریق و غواصی  مازندران، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان ، بوشهر و گیلان استانی هایی بودند که مسئولان شان در این نشست شرکت داشتند.
 
در این نشست هم اندیشی که به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در رامسر برگزار شد، مشکلات و معضلات سواحل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین مقرر شد نشست های هم اندیشی در این زمینه به صورت متوالی ادامه داشته باشد.

نشست هم اندیشی با مسئولان ٧ هیات استانهای ساحلی

نشست هم اندیشی با مسئولان ٧ هیات استانهای ساحلی

 
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
تعداد بازدید : ۴۰۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.