در جلسه دو ساعته انجام شد؛

ارائه گزارش عملکرد هیات نجات غریق و غواصی اردبیل در نشست با مدیرکل ورزش استان

ارائه گزارش عملکرد هیات نجات غریق و غواصی اردبیل در نشست با مدیرکل ورزش استان
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل در نشست مشترک با مدیرکل اداره ورزش استان اردبیل، گزارش عملکرد و برنامه های پیش روی مجموعه خود را ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مشترک میرزانژاد رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل با سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان این استان به مدت دو ساعت برگزار شد.
 
در این نشست میرزانژاد ضمن گزارش عملکرد هیات و برنامه های پیش بینی شده برای ماه های آتی، متقاضی اتخاذ تصمیمات لازم از سوی مدیرکل ورزش استان به منظور نظارت بر مجموعه استخرهای استان شد.
 
تامین ایمنی، دفاع از حق وحقوق منجیان شاغل در استخره و فراهم نمودن بستر تمرین برای منجیان همراه با تامین مکانی مناسب و در خور شان برای هیات از موارد مورد درخواست میرزانژاد بود.
 
وی همچنین در گزارش مشروحه خود مبنی بر تشریح فعالیت های هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل به مواردی همچون برگزاری ۷ دوره آمادگی برای منجیان، حضور و مدال آوری در مسابقات قهرمانی کشور، تعامل و همکاری با ادارات امدادی و مرتبط با فعالیت های آبی در راستای کاهش غرق شدگی در اماکن آبی طبیعی، بازدید و بازرسی از استخرهای فعال سطح استان، اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای مسابقات مجازی، احیای کمیته های تخصصی در هیات، حضور داوطلبانه در عملیات های کشف جسد مغروقین، برگزاری دوره ی های آموزشی و .... اشاره کرد.
 
میرزانژاد همچنین بر کاهش آمار مغروقین در استان اردبیل تاکید کرد.
 
در این نشست انوشیروانی نیز ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت های انجام شده، با ارائه رهنمون های کاربردی و تخصصی بر گسترش فعالیت ها در سطح وسیع تاکید کرد.
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳
تعداد بازدید : ۶۲۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.