برگزاری دوره «مدرسی نجات غریق درجه ۳» بانوان طی چهار روز متوالی

برگزاری دوره «مدرسی نجات غریق درجه ۳» بانوان طی چهار روز متوالی
دوره «مدرسی نجات غریق درجه ۳» ویژه بانوان بعد از چهار روز پیگیری در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی به پایان رسید؛ این دوره آموزشی برای متقاضیان جدید طی هفته آینده تکرار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، «مدرسی نجات غریق درجه ۳» عنوان دوره آموزشی بود که از ابتدای هفته ویژه بانوان و با حضور دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون و ناظر بر برگزاری دوره و همچنین حبیب خمجانی مسئول کمیته آموزش آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه داشت.
 
از جمله سرفصل های آموزشی برای این دوره می توان به ارزیابی شناها و مهارت های نجات غریق، چگونگی ارزیابی اولیه در شرایط آسیب های نخاع، چگونگی استفاده از لوله مصنوعی تنفس در مغروقین نوع یک، دو و سه، مهارت های تدریس در علوم نجات غریق، چگونگی استفاده از تلمبه تنفس مصنوعی (آمبوبگ)، چگونگی احیای قلبی - تنفسی در شرایط آسیب های نخاع، تمرین و مرور مهارت های حیات بخشی در شرایط مختلف و با استفاده از تجهیزات مرتبط، تمرین تدریس و ارزیابی و بهبود روش ها و فنون تدریس داوطلبان در استخر و خشکی، کارگاه حقوقی مرتبط با حرفه منجیگری، آزمون تدریس در استخر و خارج از آب و همچنین اخلاق کار مرتبط با مدرسین اشاره کرد. 

 

برگزاری دوره «مدرسی نجات غریق درجه ۳»
این سرفصل ها توسط دکتر افشین کثیرمعلم مدرس دوره تدریس شد، وی مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور آموزش و بین الملل و همچنین آموزگار بین المللی علوم نجات غریق و ایمنی در اماکن آبی است. 
 
همچنین علی پورمقبلان مدرس دوره در بخش حقوقی بود. 
 
قرار است دوره «مدرسی نجات غریق درجه ۳» برای متقاضیان جدید در بخش بانوان طی هفته آینده برگزار شود. این دوره از شنبه آینده (۱۸ دی ماه) آغاز می شود و مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۸۳۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.