اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان؛

شادی قیاسی: مسابقاتی به دور از حاشیه و با نظم برگزار شد

شادی قیاسی: مسابقاتی به دور از حاشیه و با نظم برگزار شد
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به دور از حاشیه و با نظم برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که دوره های آتی در شرایط بهتری برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر شادی قیاسی در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان ضمن خیر مقدم به علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از وی قدردانی کرد بابت همراهی که داشتند و کمک کردند تا مسابقات قهرمانی کشور در آرامش و بهترین شرایط برگزار شود.
 
وی همچنین از عوامل هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران و به ویژه رئیس و نایب رئیس این هیات بابت میزبانی مسابقات تشکر کرد. 
 
دکتر قیاسی در بخشی از صحبت های خود با تبریک به جامعه نجات غریق بابت سکانداری فدراسیون توسط فردی درستکار و صادق تاکید کرد که حضور مهدی حیدری در راس فدراسیون نتیجه رای اعتماد هیات هاست.
 
وی با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان به دور از حاشیه و با نظم برگزار شد، ادامه داد: از این حیث تشکر ویژه ای از داوران و ستاد اجرائی مسابقات دارم که تلاش لازم را در برگزاری اینچنینی رقابت ها داشتند.
 
نایب رئیس فدراسیون ضمن تبریک به ورزشکاران و تیم هایی که در این رقابت ها صاحب مقام شدند، خاطرنشان کرد: البته باید به دیگر ورزشکاران و تیم هایی که در رقابت با آنها رقابت داشتند، تشکر می کنم.
 
وی خطاب به ورزشکاران، مربیان، سرپرستان شرکت کننده در مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور گفت: حضور شما باعث انگیزه ما می شود.
 
دکتر قیاسی تاکید کرد: تلاش فدراسیون و هیات برای میزبانی و برگزاری بدون کم و کسری مسابقات بود، از طرف خودم بابت کمبودهای احتمالی عذرخواهی می کنم و تلاش خواهیم داشت برای ادوار آتی نقطه ضعف ها را به نقطه قوت تبدیل کنبم.
 
نایب ربیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم طی سال های آینده رقابت هایی بهتر و به دور از شرایط کرونا و هر نوع بیماری دیگر برگزار شود.
۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۵۷۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.