مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور؛

نقی کریمیان: فدراسیون نجات غریق و‌غواصی به آرامش رسیده است

نقی کریمیان: فدراسیون نجات غریق و‌غواصی به آرامش رسیده است
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران با تاکید بر اینکه فدراسیون صاحب اصلی خود را پیدا کرده گفت: امردز فدراسیون به آرامش رسیده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق ‌و‌ غواصی، نقی کریمیان که به عنوان میزبان مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با نواب روسای هیات های استانی حضور داشت، گفت: از اعتماد فدراسیون و اینکه امتیاز میزبانی مسابقات را به استان ما واگذار کردند، تشکر می کنم.
 
وی ادامه داد: البته به واقع زحمات اصلی برای برگزاری مسابقات بر عهده آقای مهدی حیدری و خانم دکتر قیاسی بود اما از خانم‌ دکتر باقری ‌نایب رئیس هیات ‌و‌ تمام اعضای ستاد اجرایی مسابقات تشکر می کنم. 
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان اینکه این‌ روزها را باید جشن‌گرفت، خاطرنشان کرد: این روزها به یاد ماندنی خواهد بود . 
 
کریمیان با تاکید بر اینکه امروز فدراسیون نجات غریق و غواصی به آرامش رسیده است، تصریح کرد: قطار در حال حرکت سنگ می خورد پس اگر امروز در برخی فضاها حاشیه ایجاد می شود به خاطر پیگیری برنامه ها و فعالیت ها و تلاش های در حال انجام است، خدا را شکر که فدراسیون بعد از چند سال صاحب خود را پیدا کرده است. مسابقاتی هم که در حال برگزاری است نتیجه زحمات فدراسیون است.
 
وی تاکید کرد: فدراسیون به کمک همه ما نیاز دارد. نباید دنبال حکم و صندلی در فدراسیون باشیم، اول باید به عنوان هیات استانی،  خود ‌‌و توانایی های مان را به فدراسیون نشان دهیم، هر چه فدراسیون بزرگ تر شود ما هیات ها هم بزرگ تر می شویم.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در پایان گفت: اگر در جریان میزبانی مسابقات کم‌کاری صورت گرفت یا حق مطلب ادا نشد صمیمانه عذرخواهی می کنم.
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۳۰
تعداد بازدید : ۷۳۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.