کارگاه حقوقی ویژه استان خوزستان برگزار شد

کارگاه حقوقی ویژه استان خوزستان برگزار شد
برنامه فدراسیون نجات غریق و غواصی برای برگزاری کارگاه های حقوقی کشوری با برگزاری کارگاه ویژه استان خوزستان پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، کارگاه حقوقی استان خوزستان یازدهمین کارگاه حقوقی کشوری بود که امروز پنجشنبه (١١ شهریورماه) برگزار شد.
 
 ٤٠ نفر از مدرسان و منجیان غریق استان خوزستان در این کارگاه که به صورت وبینار برگزار شد زیر نظر علی پور مقبلان مدرس کارگاه با محورهای آموزشی آشنا شدند.
 
مسئولیت های کیفری و حقوقی مدرسان و منجیان در محاکم قضایی، بیمه نامه ها و انواع آنها، بیمه مسئولیت مدنی، حدود مسئولیت سرمنجیان و منجیان در اماکن آبی، قراردادها و نحوه نگارش آنها فی مابین مدیران اماکن آبی و منجیان و ... محورهای این کارگاه حقوقی بود.
 
محسن ابدالی رئیس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی از روند برگزاری این کارگاه حقوقی ابراز رضایت کرد و گفت: یکی از اقدامات شایسته فدراسیون برای بالا بردن دانش و اطلاعات حقوقی منجیان غریق، مدرسان و مدیران اماکن آبی در سطح استان برگزاری همین کارگاه هاست.
 
وی با تاکید بر اینکه کارگاه حقوقی برگزار شده برای استان خوزستان یکی از به روزترین دوره های آموزشی بود، تصریح کرد: این برای اولین بار است که فدراسیون اقدام به برگزاری کارگاه های حقوقی به صورت متوالی و زنجیر ای در سطح استان ها می کند. همه شرکت کنندگان در کارگاه امروز هم از روند برگزاری، محورهای آموزشی و چگونگی ارائه آنها رضایت کامل داشتند.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان با تاکید بر اینکه برنامه های راهبردی فدراسیون  نسبت به گذشته تغییر و تحول امیدوارکننده ای داشته، از مجموعه فدراسیون به خاطر توجهی که نسبت به برگزاری این دوره ها دارند، تشکر و قدردانی کرد.
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۴۹
تعداد بازدید : ۷۹۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.