تسلیت فدراسیون نجات غریق و غواصی به خاطر درگذشت ناجی فداکار مازندرانی

تسلیت فدراسیون نجات غریق و غواصی به خاطر درگذشت ناجی فداکار مازندرانی
فدراسیون نجات غریق و غواصی در پیامی درگذشت خلیل مقدم منجی فداکار مازندران که در حین ماموریت جان خود را از دست داد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، خلیل مقدم منجی غریق فدراسیون نجات غریق و غواصی در حین انجام ماموریت انسانی خود در سواحل تنکابن درگذشت. 
 
وی در جریان آخرین ماموریت خود برای نجات جان فردی که در حال غرق شدن بود، گرفتار موج دریا شد و در نهایت به دلیل عارضه قلبی درگذشت.
 
در همین رابطه فدراسیون نجات غریق و غواصی با انتشار پیامی درگذشت خلیل مقدم  را به خانواده بزرگ نجات غریق کشور و مازندران تسلیت گفت.
 
متن پیام به این شرح است: 
 
بسمه تعالی
 
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
با کمال تأسف و تالم فقدان دوست و برادر عزیز، پیشکسوت ارزشمند نجات غریق و غواصی مازندران شادروان خلیل مقدم منجی غریق فداکار و از جان گذشته که در پی حفظ رسالت بزرگ نجات غریق و تحقق معنای واقعی صیانت از جان ملت شریف ایران جان به جان آفرین تسلیم نموده است، را به سوگ ‌می نشینیم.
 
ضایعه درگذشت این عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ نجات غریق و غواصی مازندران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و علوِّ درجات و برای بازماندگان صبری عظیم خواهانیم.
۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۱
تعداد بازدید : ۵۲۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.