دوره آموزش منجیگری دریایی بر اساس آخرین استاندارهای جهانی برگزار شد

دوره آموزش منجیگری دریایی بر اساس آخرین استاندارهای جهانی برگزار شد
کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره آموزش "منجیگری دریایی" کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، با توجه به اهمیت فعالیت منجیان در سواحل دریا، برگزاری دوره آموزش "منجیگری دریایی" در دو مرحله در برنامه کارگروه دریایی کمیته آموزش فدراسیون قرار گرفته است.
 
مرحله نخست این دوره آموزشی امروز دوشنبه به صورت وبینار و با حضور ٥٠ نفر از مسئولان کمیته آموزش هیات های استانی همراه با مدرسان مربوطه  و حضور پررنگ استانهای ساحلی کشور برگزار شد.
 
مروری بر تاریخچه منجیگری دریایی همراه با وظایف و اختیارات منجیان دریا، اطلاعات حقوقی و کاری منجیان دریا، علائم غیرکلامی منجیان دریا، پرچم های هشدار دهنده و .... از جمله محورهای آموزشی بودند که طی سه ساعت توسط  استاد افشین کثیرمعلم مشاور عالی رئیس فدراسیون و همراهی آقای فرامرز دباغ عضو کارگروه دریایی کمیته آموزش فدراسیون تدریس شد.
 
مطالب  و سرفصلهای آموزشی در ١٠٩ اسلاید توسط  کارگروه دریایی فدراسیون و با نظارت  استاد حبیب خمجانی رییس کمیته آموزش فدراسیون و  استادافشین کثیرمعلم تدوین شده بود.شایان ذکر است آیین نامه منجی گری دریایی بر اساس آخرین استاندارهای جهانی که در کارگروه دریایی کمیته آموزش تدوین شده است به زودی از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی ابلاغ میگردد.
 
قرار است مرحله دوم از دوره پیش بینی شده آموزش منجیگری دریایی مهرماه برگزار شود.
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶
تعداد بازدید : ۵۱۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.