استقبال از گزارش عملکرد ایران در وبینار جهانی «پیشگیری از غرق شدگی»

استقبال از گزارش عملکرد ایران در وبینار جهانی «پیشگیری از غرق شدگی»
گزارش تصویری ارائه شده از سوی نماینده ایران در وبینار جهانی پیشیگیری از غرق شدگی مورد استقبال اعضای جهانی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، با تصویب سازمان ملل و از سال جاری، ٢٥ جولای (٣ مردادماه) روز جهانی پیشگیری از غرق شدگی نامگذاری شده است.
 
به مناسبت همین روز سازمان بهداشت جهانی (WHO) به میزبانی کمیسیون پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون بین المللی نجات غریق (ILS) اقدام به برگزاری وبینار جهانی "پیشگیری از غرق شدگی" کرد.
 
" بازتاب های جهانی، ملی و محلی روز جهانی پیشگیری از غرق شدگی ٢٠٢١" عنوان این نشست بود که با حضور "جاستین اسکار" رئیس کمیسیون پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون بین المللی نجات غریق به عنوان رئیس جلسه و نمایندگان سازمان بهداشت جهانی برگزار شد.
 
بیژن پیریایی رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی نماینده ایران در این وبینار بود.
 
در جریان این وبینار نمایندگان هر یک از قاره ها گزارش عملکرد قاره مربوطه خود را ارائه دادند، دکتر "امی پدن" هم به عنوان نماینده فدراسیون بین المللی نجات غریق (ILS) در آسیا و اقیانوسیه گزارش مربوطه به این منطقه را ارائه داد.
 
نکته قابل توجه اینکه برنامه های ویژه کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون ایران به مناسب روز جهانی پیشگیری از غرق شدگی به صورت گزارش تصویری ارائه شد، این گزارش با استقبال افراد حاضر در وبینار همراه بود.
 
کمیته پیشگیری از غرق شدگی طی سال جاری با وجود محدودیت های حاصل از کرونا برنامه ها و فعالیت های قابل توجهی داشت، این برنامه ها از ابتدای سال با پویش "قرن بدون غریق" آغاز شد و همزمان با روز جهانی پیشگیری از غرق شدگی پیگیری شد.
 
در مجموع روز جهانی پیشگیری از غرق شدگی با فعالیت گسترده خیلی از کشورها در جهت فرهنگ سازی و آموزش همگانی همراه بود.
۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۶۳۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.