بررسی مسائل حقوقی ناجیان در نخستین کارگروه حقوقی ١٤٠٠

بررسی مسائل حقوقی ناجیان در نخستین کارگروه حقوقی ١٤٠٠
نخستین کارگروه حقوقی فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال جاری به منظور بررسی مسائل حقوقی منجیان و مدرسان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نخستین کارگاه حقوقی فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال جاری که به صورت وبینار برگزار شد با حضور روسای هیات های استانی و مسئولان کمیته های حقوقی و آموزش این هیات ها بود ضمن اینکه حبیب خمجانی مسئول کمیته آموزش فدراسیون  هم در این نشست شرکت داشت.
 
علی پورمقبلان دبیر کمیته حقوقی فدراسیون که  مدرس این دوره بود، در مورد مسائل مطرح شده توضیح داد.
 
وی با بیان اینکه برخی از روسای هیات های استانی بهمراه ٣٠ نفر از مسئولان کمیته های حقوقی و آموزش این هیات ها در کارگروه حضور داشتند، گفت: مسائل حقوقی ویژه منجیان غریق و مدرسان از جمله موضوعات مرتبط با قرارداد و نحوه انعقاد آنها فی مابین منجیان غریق و کارفرما (مدیر استخر) و انواع بیمه مسئولیت از جمله موضوعات مورد بحث در این کارگروه بود.
 
به گفته پورمقبلان دیگر موضوع مطرح در کارگروه مورد نظر پیرامون مسائل کیفری و حقوقی منجیان غریق بود و اینکه در صورت بروز حادثه چه اقداماتی برای پیگیری در محاکم قضائی و دادسراها انجام شود.
 
مدرس کارگروه حقوقی نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه اولین نشست این کارگروه در سال جاری به مدت ٤.٥ ساعت ادامه داشت از تشکیل کارگاه های مشابه ویژه هر یک از هیات های استانی خبر داد.
 
پورمقبلان تاکید کرد: طبق برنامه مصوب در کمیته حقوقی فدراسیون به ریاست آقای سوریان، قرار است ٣٠ کارگاه حقوقی به صورت جداگانه ویژه هر یک از هیات های استانی برگزار کنیم.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۱۷۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.