تشکر و قدردانی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از درآمدزایی و ایجاد سرمایه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی

تشکر و قدردانی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از درآمدزایی و ایجاد سرمایه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی
دکتر مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد و درآمدزایی فدراسیون در سال 98 گفت: «درآمدزایی در فدراسیون نجات‌غریق و غواصی 3 برابر شده که از مجموعه فدراسیون جای تشکر و قدردانی دارد.»

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، رئیس مجمع فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ادامه داد: «فدراسیون منابع درآمدی جدیدی ایجاد کرده و مجموعه فدراسیون به گونه‌ای عمل کرده‌اند تا جز فدراسیون‌هایی باشد که نه تنها بدهی نداشته بلکه بتواند با خرید دو ملک ایجاد سرمایه هم بکند. به همین دلیل، عملکرد فدراسیون در این خصوص جای تشکر و قدردانی دارد.»

دکتر علی نژاد با اشاره به وظیفه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی خاطرنشان کرد: «فدراسیون با محور امنیت و سلامت مردم و ورزشکاران مسئولیت بسیار سنگینی دارد.» وی افزود: «جنس این فدراسیون با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است. این فدراسیون علاوه بر پرداختن به ابعاد آموزش، قهرمانی و همگانی به مقولیه ورزش‌های تفریحی که مختص غواصی است، می‌پردازد. که در این زمینه هم موفق عمل کرده است.»

دکتر علی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن فدراسیون تصریح کرد: «با اعتماد کردن به آقای نوری به عنوان یک مدیر جوان که فکر می‌کنم تجربه خوبی هم بود چراکه شاهد جهش ویژه در این فدراسیون هستیم.»

وی ادامه داد: «هرجا به جوانان اعتماد کردیم شاهد جهش قابل توجه‌ای بودیم. جوان، انگیزه و نشاط دارد. با توجه به تکنولوژی که گسترش جهانی پیدا کرده و موجب کاهش تفاوت نسل‌ها شده، حاکی از این است که جوان‌ها بهتر می‌توانند خود را با این تکنولوژی پیش ببرند. آقای نوری از جنس این رشته و فدراسیون است.»

دکتر علی‌نژاد در پایان تاکید کرد: «تلاش ما و مجموعه فدراسیون باید به این مقوله معطوف شود که حتی یک نفر در اماکن آبی دچار حادثه نشود. برای این کار باید بحث آموزش خیلی جدی دنبال شود و اطلاع‌رساانی و آگهی‌بخشی به مردم نیز از جمله موارد دیگری است که در  استفاده از اماکن آبی ضروری است.»

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۸۰۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.