فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و همکار رسمی سازمان DAN در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و همکار رسمی سازمان DAN در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و همکار رسمی سازمان دن (DAN) در ایران تفاهم‌نامه‌ای برای گسترش همکاری‌ها در مسیر توسعه امنیت و ایمنی در ورزش غواصی به امضا رساندند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، ایلخان نوری رئیس فدراسیون، فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته غواصی و مسئولان نمایندگی سازمان دن (DAN) در ایران طی جلسه‌ای برای بررسی راه‌های توسعه همکاری در جهت ارتقای ایمنی در غواصی مباحثی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت، طرفین تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساندند.
این تفاهم‌نامه درحالی به امضا رسید که پیش از آن، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی هماهنگی‌های لازم را با فدارسیون جهانی و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به عمل آورده بود.
در این تفاهم‌نامه مقرر شد تمامی دوره‌های آموزشی و هر آنچه مربوط به ارتقای ایمنی در غواصی می‌باشد با همکاری طرفین، نظارت و مجوز فدارسیون نجات‌غریق و غواصی صورت پذیرد. 
سازمان دن (DAN) یکی از سازمان‌های معتبر، تحت استانداردهای بین‌المللی در اروپا فعالیت می‌کند که وظیفه اصلی آن ارائه خدمات، اطلاعات و مشاوره در خصوص مشکلات و کمک‌های اولیه تخصصی غواصی برای غواصان است.
۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۸
تعداد بازدید : ۸۴۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.