طی جلسه‌ای و با حضور رئیس فدراسیون

کارگروه‌های کمیته غواصی منصوب و معرفی شدند

کارگروه‌های کمیته غواصی منصوب و معرفی شدند
عصر امروز طی جلسه‌ای و با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، و طبق تقویم اجرایی سال 1399، اعضای کارگروه‌های کمیته غواصی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، این جلسه که در سالن جدید کنفرانس فدراسیون برگزار شد، اعضای کمیته غواصی احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در این جلسه گفت: «در راستای ارتقاء سطح کیفی و توسعه پایدار غواصی کشور  برنامه‌های راهبردی به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف توسط کمیته غواصی صورت گرفته که در  طی یکی دو سال آینده شاهد تحولی عظیم در این رشته خواهیم بود.»

وی در ادامه با اشاره به استانداردهای فدراسیون، تحت استانداردهای  فدراسیون جهانی تصریح کرد: «هدف فدراسیون و تشکیل این چارت در کمیته غواصی، توسعه و علمی کردن این رشته تحت استانداردهای بین‌المللی خواهد بود. ضمن اینکه از پتانسیل‌ها و ظرفیت های کلیه متخصصان کشور برای رسیدن به اهداف کمیته غواصی استفاده خواهیم کرد.»

وی تاکید کرد: «بالاترین مرجع رشته غواصی در کشور، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی است و این موضوعی است که همه غواصان عزیز کشور باید نسبت به آن توجه و اهتمام داشته باشند.»

فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته غواصی در این جلسه هدف از تشکیل چارت جدید کمیته غواصی را هماهنگ کردن برنامه‌های این کمیته در چارچوب معین و مشخص عنوان کرد و گفت: «فدراسیون خانه امن برای همه غواصان کشور است و این موضوعی است که نسبت به آن تاکید و اهتمام داریم. کمیته غواصی با چارت جدید هم، نگاهی واحد به برنامه‌های عملیاتی مهم دارد و ما نیز تصمیم داریم بر همین اساس برنامه‌ها را پیش ببریم.»

نکته قابل توجه در این جلسه ارتباط آنلاین به اعضایی بود که به دلیل مشکلات در جلسه حضور نداشتند. امیرعلی مستشاری، سیدحسین افتخاری و محمد غواصی به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر بودند.

در این جلسه راهنمای استفاده از سامانه فدراسیون توسط مهندس محسنی برای حاضران توضیح داده شد.

لازم به یادآوری است از ابتدای سال 99 هرگونه ثبت‌نام و تشکیل دوره‌های آموزشی از طریق عضویت در سامانه صورت می‌گیرد و براساس ابلاغیه‌ای که فدراسیون به هیات‌های استانی ارائه داده این امر برای همگان لازم‌الاجرا می‌باشد.

در ادامه جلسه، اعضای حاضر در خصوص مسائل مختلف و همچنین چارت جدید کمیته غواصی به بحث و تبادل نظر پرداختند که در این جلسه امیرحسین فروغ دبیر کمیته و مهدی عشقی از اعضاء کمیته فنی و اردلان میرزا نصیر مشاور رییس فدراسیون در امور غواصی حضور داشتند.

اعضای چارت جدید کمیته غواصی به شرح ذیل معرفی می‌گردند:

محمد کبادی، نایب رییس کمیته غواصی

مهدیه سراجی، رییس کارگروه تحقیق و توسعه

محمد غواصی، رییس کارگروه محیط زیست

امین حیدری، رییس کارگروه مسابقات و رویدادها

داریوش تفرشی، رییس کارگروه عکاسی زیر آب

امین جدیدی، رییس کارگروه غواصی آزاد

امیر رشیدی، رییس کارگروه بازرسی در  امور مدرسین و باشگاه‌ها

سیدحسین افتخاری، رییس کارگروه نظارت و ارزیابی

مهرداد مهاجر میلانی، رییس  بخش آزمون

مهرداد اوسپید، عضو کارگروه آموزش

مژگان شکوری، عضو کارگروه آموزش

 کار گروه پیشکسوتان اساتید علی‌اکبر حاج‌محمدی، محسن عطاران و ناصر رحیمی

احمد عباسی، رییس روابط عمومی و تولید محتوا و عضو کارگروه آموزش

امیرعلی مستشاری مشاور رییس فدراسیون در امور فناوری  اطلاعات

حجت گنجعلی‌خانی، عضو کارگروه آموزش

مصطفی توکلی، عضو کارگروه آموزش

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۷۷۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.