رئیس فدراسیون ملی شنای افغانستان و هیات همراه وارد مشهد مقدس شدند

رئیس فدراسیون ملی شنای افغانستان و هیات همراه وارد مشهد مقدس شدند
رییس و دبیر فدراسیون ملی شنای افغانستان و هیات همراه سه‌شنبه شب با استقبال ایلخان نوری و فرهنگ شادنیا رئیس و نایب رئیس فدراسیون، علیرضا منفرد مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون و حمید دهدشتی رئیس هیات خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، جلسه با مسئولان فدراسیون ایران و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی، دلیل حضور مسئولان و هیات همراه فدراسیون ملی شنای افغانستان در مشهد مقدس می‌باشد.

فدراسیون ایران از سوی فدراسیون جهانی و آسیایی مسئولیت توسعه و پیشبرد نجات‌غریق و غواصی در منطقه و خاورمیانه را برعهده دارد.

در همین ارتباط، نورمن فارمر رئیس آسیا و اقیانوسیه طی جلسه‌ای که چندی پیش برگزار شد از ایلخان نوری رئیس فدراسیون ایران درخواست کرد تا در توسعه و پیشبرد نجات‌غریق به افغانستان کمک کرده و شرایط عضویت این کشور در ILS را فراهم کند. در واقع فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران ماموریت دارد تا به عضویت افغانستان در ILS یاری رساند.

از این‌رو قاسم‌علی حمیدی رئیس فدراسیون ملی شنای افغانستان و هیات همراه در مشهد مقدس حاضر شده‌اند.

در این سفر دو روزه، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران طی جلساتی با رئیس و دبیر فدراسیون شنای ملی افغانستان به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و در آن سو، مدرسان فدراسیون ایران در دوره و کارگاه آموزشی، به‌روزترین مباحث نجات‌غریق در دنیا را به صورت تئوری و عملی تدریس و آموزش خواهند داد.  

این کارگاه دو روزه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۲۲
تعداد بازدید : ۲۰,۲۵۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.