تلاش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی

تلاش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشکر از حمایت‌های رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش برای عضویت در کمیته ملی المپیک گفت: تلاش خواهیم کرد در المپیک ۲۰۲۴ در هر دو رشته حضور فعالی داشته باشیم.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که در بخش قهرمانی داشتیم این حق فدراسیون نجات غریق و غواصی بود که عضو کمیته ملی المپیک شود. این فدراسیون با دارا بودن دو فدراسیون جهانی غواصی ( CMAS) و نجات غریق (I LS) که هر دو در لیست انتظار ورود به المپیک هستند این امیدواری وجود دارد که با رایزنی از طریق فدراسیون جهانی در المپیک ۲۰۲۴ در هر دو رشته حضور قدرتمندی داشته باشیم و در روی سکو قرار بگیریم.

وی گفت: کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی ۱۳ عضو دارد که یکی از اعضای این فدراسیون را نماینده ایران تشکیل می‌دهد، بنابراین این عضویت فرصت خوبی را برای ما فراهم می‌آورد که بتوانیم در هر دو رشته نجات غریق و غواصی که هر دو در لیست ورود به المپیک هستند، حضورمان را تثبیت کنیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: هرچند وظیفه اصلی این فدراسیون امداد و نجات است، اما سعی کردیم از سال ۲۰۱۰ در تمام مسابقات جهانی نجات غریق و غواصی حضور فعالی داشته باشیم تا در بعد قهرمانی نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

ایلخان نوری در پایان اضافه کرد: با این عضویت در آینده تلاش خواهیم کرد نسبت به توسعه و پیشرفت نجات غریق و غواصی گام‌های موثری برداریم تا به اعتماد وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و رای اعضای مجمع پاسخ مثبت بدهیم.

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۵,۰۷۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.