مهندس میرسلیم: فدراسیون نجات‌غریق یکی از پاک‌دست‌ترین فدراسیون‌هاست

مهندس میرسلیم: فدراسیون نجات‌غریق یکی از پاک‌دست‌ترین فدراسیون‌هاست
فدراسیون نجات غریق و غواصی در کنار جنبه ورزشی دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، سیدمصطفی میرسلیم عضو جهانی حامیان نجات غریق در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: «در کمترین فدراسیونی این سه رویکرد دیده می‌شود. به فکر نجات انسان بودن یک روحیه خاص و متعالی می‌خواهد که در فدراسیون نجات‌غریق و غواصی شاهد آن هستیم.»

عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: «فدراسیون با چنین روحیه متعالی که همان نجات جان انسان‌ها می‌باشد نیاز به آرامش دارد اما متاسفانه شاهد این هستیم که عده‌ای در بلواها و مقاصد سیاسی در صدد برهم زدن این آرامش هستند. حیف است که در چنین فدراسیونی که علاوه بر ورزش به جنبه اجتماعی و فرهنگی اهمیت می‌دهد درگیر چنین مسائلی شود.» مهندس میرسلیم با اشاره به اینکه، فدراسیون نجات‌غریق یکی از پاک دست‌ترین فدراسیون‌ها در مسائل مالی است، گفت: «طبق گزارش بازرسی کل کشور، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی جز 5 فدراسیون اول در شفافیت مسائل مالی است.»

مهندس میرسلیم در ادامه مجمع، توصیه‌هایی را خطاب به روسای هیات‌ها ارائه کرد: «چه در مسائل فنی و چه در مسائل مالی به نظارت بها دهید چراکه کوچک‌ترین خطایی سنگین و غیرقابل جبران خواهد بود. با دقت در این مسائل سعی کنید خوش‌نامی برای شما بماند.» وی ادامه داد: «باید به امر آموزش توجه داشت و به کیفی بودن آن اهمیت داد چراکه امر آموزش برای فدراسیون بسیار اساسی و با اهمیت است.»

مهندس سیدمصطفی میرسلیم در پایان به جایگاه فدراسیون نجات غریق و غواصی در جهان اشاره کرد و گفت: «جایگاه ما در جهان جایگاه معتبری است، این جایگاه با حفظ آبرو به دست آمده است. اینکه رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی غواصی قصد دارند برای شرکت در سمینار بین المللی به ایران بیایند نشان از اهمیت این جایگاه دارد. برای حفظ این آبرو زحمات زیادی کشیده شده است و باید آن را حفظ کرد.»

۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۴۵
تعداد بازدید : ۳۲,۱۴۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.