اجرای طرح "ساحل پاک" در سواحل دریای مازندران

اجرای طرح "ساحل پاک" در سواحل دریای مازندران
در جلسه‌ای که حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی استاندار مازندران، اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر، غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و ایلخان نوری رئیس فدراسیون حضور داشتند، تفاهم‌نامه همکاری بین هیات نجات‌غریق و غواصی استان مازندران و شرکت طبیعت سبز منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، این تفاهم‌نامه با هدف حمایت متقابل از طبیعت و با عنوان طرح "ساحل پاک" به امضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه، شرکت طبیعت سبز با یک طرح ابداعی، سواحل مازندران را به سکوی دیده‌بانی منجیان غریق مجهز می‌کند.

تعداد این سکوهای ابداعی، 375 سکو در نظر گرفته شده است.

همچنین شرکت طبیعت سبز به عنوان یکی از حامیان نجات‌غریق و غواصی قرار است برای سال آینده 2هزار لباس متحدالشکل جهت استفاده منجیان غریق تهیه و آماده کند.

در حمایت از سواحلی پاک در دریای مازندران، زیر سکوهای دیده‌بانی منجیان غریق، مخازنی برای جمع‌آوری زباله‌ها خشک ساحل پیش‌بینی شده است.

تفکیک زباله‌های خشک از تر و جدایی این دو زباله از هم، یکی از معضلات سواحل دریا می‌باشد که همیشه آلودگی‌هایی را به همراه داشت.

از این پس با همکاری شرکت طبیعت سبز و هیات نجات‌غریق و غواصی استان، سواحل مازندران حداقل از این حیث پیشگام در ساحلی پاک خواهند بود.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون در این جلسه عنوان کرد این فدراسیون آمادگی هر گونه تعامل و همکاری با شرکت طبیعت سبز را دارد چرا که اثرات و نتایج این همکاری برای نجات‌غریق و غواصی بسیار مفید خواهد بود.

فرهنگ شادنیا مشاور عالی رئیس فدراسیون، ایلخان نوری را همراهی می‌کرد.

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۲۱:۳۸
تعداد بازدید : ۲۳,۱۳۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.