رئیس فدراسیون با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد

رئیس فدراسیون با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد
رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با حضور در محل استانداری قزوین با عبدالمحمد زاهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، ایلخان نوری رئیس فدراسیون به همراه مهدی حیدری دبیر فدراسیون و فرهنگ شادنیا مشاور عالی فدراسیون در محل دفتر استاندار با عبدالمحمد زاهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که مهندس نادررضا نوری موسس و مسئول دهکده باراجین قزوین نیز حضور داشت، رئیس فدراسیون نماد فدراسیون(فک خزری) و یک دست لباس نجات‌غریق را به نشان یادبود، تقدیم استاندار قزوین کرد.

این دیدار از آن جهت صورت گرفت که استان قزوین میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته نجات‌غریق می‌باشد و این مسابقات در بخش پسران قرار است فردا پنج‌شنبه 31 مرداد ماه در استخر تالار شهر قزوین برگزار شود.

عبدالمحمد زاهدی از برگزاری مسابقات استعدادهای برتر در قزوین ابراز خرسندی کرد و گفت که حمایت‌های لازم را از این رشته انجام خواهد داد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای مسابقات ارائه داد و از حمایت‌های استاندار قزوین از نجات‌غریق و غواصی این استان تقدیر و تشکر کرد.

ایلخان نوری در این دیدار به طور رسمی از استاندار قزوین دعوت کرد تا فردا در مراسم اختتامیه مسابقات المپیاد استعدادهای برتر حضور بهم رساند.

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۱۸,۰۴۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.