پیام تشکر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از فدراسیون پزشکی ورزشی و مدرسان دوره‌های آب‌درمانی

پیام تشکر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از فدراسیون پزشکی ورزشی و مدرسان دوره‌های آب‌درمانی
فدراسیون نجات غریق و غواصی از حمایت‌های به موقع دکتر غلامرضا نوروزی و همکاری کمیته آموزش فدراسیون پزشکی و ورزشی نسبت به برگزاری کلاس‌های دوره مدرسی آب‌درمانی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، بدون شک توسعه و پیشرفت کلاس‌های مدرسی آب‌درمانی که دومین دوره آن مرداد ماه 1398 برگزار شد، مرهون تلاش بی‌دریغ جناب آقای دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و همکاری کمیته آموزش این فدراسیون می‌باشد که همواره جهت رشد، تعالی و ارتقاء توسعه علم ورزش قدم‌های موثری برداشته‌اند.

لذا فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، از حمایت‌های دکتر غلامرضا نوروزی و همکاری کمیته آموزش فدراسیون پزشکی و ورزشی بابت برگزاری هر چه بهتر دوره‌های مدرسی آب‌درمانی، مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز می‌دارد.

همچنین در راستای حمایت‌های فدراسیون پزشکی و کمیته آموزش این فدراسیون، اساتید برجسته‌ای در هر چه بهتر برگزار شدن دوره‌های مدرسی آب‌درمانی تمام تلاش خود را بکار گرفتند که جا دارد از همکاری این عزیزان نیز بابت زحماتی که متحمل شدند تشکر و قدردانی کرد.

بی‌تردید تداوم موفقیت برگزاری چنین کلاس‌هایی همچون گذشته مستلزم یاری و کمک تک‌تک اساتید بزرگواری است که در راستای ارتقای علم ورزش تلاش می‌کنند.

اسامی اساتیدی که در دومین دوره کلاس مدرسی آب‌درمانی باعث رشد و پیشرفت هنرجویان کلاس شدند به شرح ذیل اعلام می‌گردد:  

*دکتر مرادی

*دکتر سخنگویی

*دکتر صالحی

*دکتر  رنجبر

*دکتر حسینی

*دکتر زهرا میرآخوری

*دکتر فاطمه میرآخوری

۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۱۵,۱۵۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.