برگزاری جلسه هماهنگی سرپرستان و داوران حاضر در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر

رئیس فدراسیون: داوری نجات‌غریق در حال توسعه و پیشرفت است

رئیس فدراسیون: داوری نجات‌غریق در حال توسعه و پیشرفت است
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سرپرستان، کادر اجرایی و بانوان داور، در راستای برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر نجات‌غریق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، این نشست که عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، رئیس و دبیر کمیته داوران و سرپرستان کادر داوری مسابقات برگزار شد، حاضران در جلسه پیرامون برنامه‌ریزی داوری مسابقات نجات‌غریق دختران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون ضمن تاکید بر حفظ و جایگاه داوران در مسابقات گفت: «داوری و مربیگری نجات‌غریق در حال توسعه و پیشرفت است. آینده خوبی هم به لحاظ کمی و کیفی برای داوری نجات‌غریق پیش‌بینی می‌شود.» وی با بیان اینکه باید از همه پتانسیل‌های موجود در خانواده داوری نجات‌غریق استفاده کرد، اظهار داشت: «کسانی که در دوره‌های داوری شرکت می‌کنند و موفق به اخذ کارت داوری می‌شوند باید در مسابقات به کار گرفته شوند تا از همه پتانسیل‌های موجود بتوانیم به بهترین شکل بهره ببریم.»

حبیب خمیجانی رئیس کمیته داوران که در این نشست حضور داشت طی سخنانی بر حفظ و جایگاه داوران تاکید کرد. وی در این خصوص گفت: «ظرفیت و پتانسیل داوری بانوان بسیار بالاست و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم شاهد برگزاری یک مسابقه خوب با داوری خوب بانوان نجات‌غریق در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختران خواهیم بود.»

حسین قائمی رئیس ستاد برگزاری مسابقات المپیاد برتر نجات‌غریق نیز در این نشست گفت: «نجات غریق برای نخستین‌بار است که در المپیاد شرکت می‌کند لذا برگزاری این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاکید این است که رقابت‌ها به بهترین شکل برگزار شود.»

در ادامه این نشست دکتر فاطمه میرآخوری نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان خواستار همکاری و برنامه‌ریزی دقیق داوران در مسابقات آتی دختران شد. وی در این باره گفت: «بانوان ظرفیت بسیار بالایی در ورزش و داوری مسابقات دارند که با توجه به این موضوع امید می‌رود، رقابت‌های پیش‌رو در زمینه داوری با کمترین مشکل روبرو باشد.»

لازم به توضیح است، مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در بخش دختران پنج‌شنبه 7 شهریور به میزبانی استان البرز و در استخر دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

مسابقات پسران نیز پنج‌شنبه 31 مرداد ماه به میزبانی استان قزوین در استخر تالار شهر برگزار می‌شود.

۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۸
تعداد بازدید : ۴۲,۵۶۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.