نشست صمیمی دکتر محمد مجابی عضو هیات رییسه فدراسیون و ایلخان نوری با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

نشست صمیمی دکتر محمد مجابی عضو هیات رییسه فدراسیون و ایلخان نوری با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور
روز گذشته نشست صمیمی بین رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و عضو هیات رییسه و رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این جلسه عملکرد فدراسیون در امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده کشور مورد بررسی قرار گرفت. همچنین طرفین در خصوص راهکارهای افزایش همکاری‌های دو جانبه با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون در خدمت‌رسانی در سیل اخیر، بر استفاده از ظرفیت‌های منجیان‌غریق و غواصان کشور در حوادث احتمالی تاکید کرد.

دکتر محمد مجابی مشاور محترم وزیر جهاد کشاورزی و عضو هیات رئیسه فدراسیون که در برگزاری این نشست صمیمی نقش بسزایی داشت، ضمن برشمردن توانایی‌های فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در امور آبی ابراز امیدواری کرد با همکاری طرفین همکاری منسجم  و هماهنگی‌های موثر و مفیدی بوقوع بپیوندد.

ایلخان نوری رییس فدراسیون نیز با اشاره به پتانسیل‌های منجیان‌غریق و غواصان کشور ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد فدراسیون در سیل اخیر گفت: «فدراسیون این آمادگی را دارد با بکارگیری نیروهای متخصص آبی، یکی از بازوهای اصلی در بحران‌های احتمالی در کنار سازمان مدیریت بحران کشور باشد

در این نشست صمیمی مقرر شد به‌زودی جلسه بعدی با حضور مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان جمعیت هلال‌احمر و فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شود.

۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۲۶,۹۱۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.