حضور رئیس فدراسیون در استان گیلان و بازدید از سواحل دریای خزر

حضور رئیس فدراسیون در استان گیلان و بازدید از سواحل دریای خزر
ایلخان نوری روز پنج‌شنبه با حضور در استان گیلان، علاوه بر شرکت در نشست صمیمانه با اعضای هیات و سخنرانی در خصوص ظرفیت‌های منجیان غریق، از سواحل دریای خزر در این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، ایلخان نوری در نخستین روز از سفر سه روزه‌اش به استان گیلان در نشست صمیمی با اعضای هیات و برخی از منجیان‌غریق شرکت کرد و در خصوص ظرفیت‌های نجات‌غریق و غواصی کشور و کارهایی که تاکنون صورت گرفته توضیحاتی را ارائه داد. مهرداد مهرگان سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان نیز در این نشست، طی سخنانی، گزارشی از عملکرد این استان را عنوان کرد.

در حاشیه این نشست صمیمی که عصر روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد از میلاد حسن‌پور به عنوان منجی‌غریق نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از این نشست صمیمی، ایلخان نوری به پاس زحمات نوری‌سادات رییس پیشین هیات استان گیلان با اهدای لوحی از وی تقدیر و تجلیل کرد.

در پایان نشست، طبق وعده‌ای که از قبل فدراسیون نجات‌غریق داده بود، لباس‌های متحد‌الشکل که توسط شرکت فیروز، حامی مالی فدراسیون تهیه و آماده شده بود، به هیات استان تحویل داده شد تا بین منجیان‌غریق توزیع گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، ایلخان نوری در دومین روز سفر خود به استان گیلان،  به همراه مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون و فرهنگ شادنیا مشاور عالی فدراسیون بازدید از سواحل دریای خزر را در دستور کار خود قرار داد.

بازدید از سواحل آستانه اشرفیه، مروارید خزر، ساحل طالب‌آباد و قوی انزلی از جمله اقداماتی بود که رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی به همراه مهدی حیدری نایب رئیس و فرهنگ شادنیا مشاور عالی فدراسیون انجام داد.

۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۲,۶۲۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.