مسابقات نجات‌غریق، انتخابی تیم‌ملی نیروهای مسلح برگزار شد

مسابقات نجات‌غریق، انتخابی تیم‌ملی نیروهای مسلح برگزار شد
صبح دوشنبه همزمان با هفته روز جهانی المپیک، مسابقات انتخابی تیم‌ملی نیروهای مسلح جهت حضور در رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم) در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این مسابقات درحالی شناگران به رقابت با یکدیگر پرداختند که سرتیپ دوم جمشید فولاد رئیس سازمان تربیت‌بدنی ارتش و ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از نزدیک عملکرد ورزشکاران را تماشا کردند.

قرار است نفرات برتر این مسابقات بعد از اعلام نتایج در اردوی تیم‌ملی شرکت کرده تا خود را برای حضوری پرقدرت در مسابقات المپیک سیزم آماده کنند.

سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی ارتش در حاشیه این مسابقات با مثبت ارزیابی کردن رقابت شناگران گفت: «تلاش ما از برگزاری این رقابت‌ها این است که بهترین نفرات شناسایی شده تا با قدرت در مسابقات ارتش‌های جهان که مهرماه سال جاری در چین برگزار می‌شود شرکت کنیم.»

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق نیز با اشاره به این که برای نخستین بار است تیم‌ملی نیروهای مسلح در مسابقات سیزم شرکت می‌کند، اظهار داشت: «رکوردهای خوبی در مسابقات انتخابی زده شد. امیدوار هستیم با انتخاب نفرات برتر و حضوری پرقدرت در رقابت‌های ارتش های جهان شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم».

۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۱۴,۱۱۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.