برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان تهران

برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان تهران
روز چهارشنبه مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان تهران با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون، ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش استان تهران و اعضای این مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در این مجمع، مسائل، مشکلات و شرایط نجات غریق تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین قائمی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد هیئت تهران در سال 97 از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام الکترونیکی هیات تهران طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه هرگونه ثبت‌نام از سوی متقاضایان به صورت کاملا الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت و پیش‌بینی می‌کنیم که اواخر تیر ماه سال جاری افتتاح و راه‌اندازی شود.

برگزاری 306 دوره آموزشی در دو بخش آقایان و بانوان از نکات برجسته فعالیت هیات تهران در سال 1397 بود. قائمی در این باره گفت: «167 دوره در بخش بانوان و 139 دوره در بخش آقایان برگزار شد.» وی همچنین به ورزشکاران سازمان یافته با توجه به بیمه شده ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: آماری که در اختیار ما قرار گرفته، نزدیک به 9875 ورزشکار است که بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند که این تعداد به صورت فعال و سازمان یافته حضور دارند. از این تعداد، 5341 در بخش بانوان هستند و به تعداد 4534 ورزشکار در بخش آقایان، مشغول به فعالیت می‌باشند.» رئیس هیات تهران با اشاره به بخش قهرمانی در این استان خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات کشوری که سال گذشته برگزار شد، استان تهران در هر دو بخش بانوان و آقایان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در پایان مجمع که در سالن آمفی تتاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد از خانم میرزایی و مهدی ایران‌نژاد روسای هیات‌های شمیرانات و شهرستان شهریار به عنوان هیات‌های فعال و برتر استان تهران تقدیر شد.

۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۳۷,۰۴۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.