نشست همکاری مشترک فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت‌بدنی ارتش برگزار شد

نشست همکاری مشترک فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت‌بدنی ارتش برگزار شد
نشست همکاری مشترک فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت‌بدنی ارتش، جهت حضور پرقدرت ورزشکاران نظامی در مسابقات المپیک سیزم در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در نشستی که با حضور سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق برگزار شد، طرفین نسبت به حضور پرقدرت تیم ملی نجات غریق نیروهای مسلح ایران در مسابقات المپیک سیزم که مهر ماه سال جاری در چین برگزار می‌شود، تاکید کردند.

امیر جمشید فولادی رئیس تربیت بدنی آجا در این نشست به فعالیت‌های ورزشکاران این رشته در نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: «در شرایط کنونی حضور پرقدرت در المپیک سیزم هدف اصلی است و برای رسیدن به این هدف، همکاری مشترک بین ما و فدراسیون نجات غریق می‌تواند آمادگی ورزشکاران را دو چندان کند.» در ادامه این نشست، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق با ارزیابی مسابقات المپیک سیزم تصریح کرد: «مسابقات سیزم زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود که نظامیان ورزشکار در ۱۱ رشته و در استخر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.» وی ادامه داد: «رکوردهای سیزم در سطح جهانی است و رقابت در این مسابقات سخت و دشوار است اما کسب مدال برای ورزشکاران کشورمان دور از دسترس نخواهد بود.» در این نشست، رئیس فدراسیون نجات غریق این وعده را داد تا در یک هماهنگی مشترک، تجهیزات کامل و همچنین مربیان مجرب، از سوی فدراسیون در اختیار ورزشکاران حاضر در اردو قرار گیرد.

ایلخان نوری ابراز امیدواری کرد، فدراسیون نجات غریق بتواند در راستاری حمایت از ورزشکاران نظامی نیروهای مسلح و با ایجاد حضوری پرقدرت در مسابقات المپیک سیزم نقش بسزایی ایفا کند.

لازم به توضیح است در این نشست مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و ناخدا ابوالفضل رمضانی رئیس تربیت‌بدنی نیروی دریایی ارتش حضور داشتند. ناخدا رمضانی گفت: «نجات غریق یک رشته کاربردی در نیروی دریایی است، لذا کمک و همکاری فدراسیون نجات غریق، باعث می‌شود تا حضوری با اقتدار در مسابقات المپیک سیزم داشته باشیم».

در پایان این نشست مقرر شد، مسابقات انتخابی برای شرکت نفرات برتر در اردوی آمادگی به‌زودی برگزار شود.

 

 

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۷
تعداد بازدید : ۳۹,۱۳۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.