به همت فدراسیون نجات غریق و غواصی و با همکاری بیمه رازی

ناجیان غریق و غواصان کشور بیمه مسئولیت و حوادث می‌شوند

ناجیان غریق و غواصان کشور بیمه مسئولیت و حوادث می‌شوند
بر اساس تفاهم منعقد شده بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و شرکت بیمه رازی کلیه منجیان غریق و غواصان می‌توانند با خرید بیمه نامه مسئولیت حرفه‌ای و حوادث، بدون درنظر گرفتن مکان فعالیت و به صورت شخصی در برابر حوادث احتمالی خود را بیمه نمایند.

حادث شدن اتفاقات ناخواسته در محدوده عملکرد و فعالیت ناجیان غریق یا غواصان بخش جدایی ناپذیری از این حرفه است. از این رو هر سال تعدادی از ناجیان زحمتکش و غواصان پر تلاش به دلیل حوادث پیش آمده مکلف به جبران خساراتی می‌شوند که گاها این خسارات شامل پرداخت دیه بابت فوت افراد ثالث است. علاوه بر این خود ناجی یا غواص هم به دلیل شغل پر مخاطره‌ای که دارد همواره در معرض آسیب ناشی از حوادث است.

این موارد جزو دغدغه‌های اصلی فدراسیون بوده و همواره تلاش شده تا با ایجاد بستری حمایتی از ناجیان در حوادث مختلف پشتیبانی گردد اما محمل قانونی لازم برای این امر فراهم نبوده و تا امروز حمایت‌های انجام شده به صورت موردی و صرفا در شرایط خاص بوده است. تا آنکه با اندیشیدن تدابیر لازم و پس از نزدیک به یک سال بررسی کارشناسی و انجام رایزنی‌های فنی اخیرا تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه رازی منعقد و بیمه نامه‌ای با عنوان بیمه مسئولیت حرفه‌ای و حوادث ناجیان غریق و غواصان کشور طراحی و امکان استفاده از آن فراهم گردید.

این بیمه‌نامه که دارای دو بخش شامل بیمه مسئولیت حرفه‌ای برای جبران خسارت‌های وارده به اشخاص ثالث و بیمه حوادث برای جبران خسارت‌های وارده به ناجیان و غواصان در‌ حوادث است، به صورت انحصاری توسط بیمه رازی به عنوان شرکت بیمه مستقر در وزارت ورزش و جوانان و ارائه دهنده خدمات تخصصی بیمه‌های ورزشی طراحی شده به صورت سالیانه با پوشش‌های زیر به متقاضیان ارائه می‌گردد.

 

پوشش‌های بیمه مسئولیت برای جبران خسارت‌های وارده به اشخاص ثالث در حوادث:

پرداخت غرامت فوت و نقص عضو در ماه‌های عادی و حرام

پرداخت هزینه‌های پزشکی

 

پوشش بیمه حوادث برای جبران خسارت‌های وارده به ناجیان و غواصان در حوادث:

پرداخت خسارت بابت فوت

پرداخت خسارت نقص عضو و از کار افتادگی

پرداخت هزینه‌های پزشکی

 

کلیه غواصان و ناجیان برای خرید این بیمه نامه می‌توانند به سایت فدراسیون نجات غریق و غواصی قسمت بیمه منجیان و غواصان مراجعه نموده و با پرداخت حق بیمه مقرر به صورت کاملا آنلاین بیمه نامه خود را خریداری نمایند تا در طول سال پیش رو با آرامش خاطر بیشتری به ارائه خدمات پرداخته و نگرانی کمتری نسبت به بروز اتفاقات ناخواسته داشته باشند.

لازم به ذکر است ناجی یا غواص با خرید این بیمه نامه در هر محلی که فعالیت نماید، در صورت بروز حادثه می‌تواند از پوشش‌های مذکور استفاده نماید و در صورت فعالیت در چند محل نیاز به تهیه چند بیمه نامه نیست.

۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۱۰
تعداد بازدید : ۱۸,۱۸۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.