آماده‌سازی سواحل برای فصل تابستان

مانور امداد و نجات منجیان و نیروهای هلال احمر در بابلسر

مانور امداد و نجات منجیان و نیروهای هلال احمر در بابلسر

 

 

با آغاز فصل شنا و طرح سواحل مانور امداد و نجات با هدف آمادگی کامل و هماهنگی میان نیروهای امدادی هلال احمر، منجیان غریق و نیروهای انتظامی و امنیتی همراه با رژه نیروهای نجات‌غریق، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور نوری رئیس و حیدری نایب رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی، حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حسین‌زادگان مدیرکل ورزش‌ و جوانان و کریمیان رئیس هیات استان در بابلسر برگزار شد.

بیش از ۱۰۰۰ منجی غریق با همکاری نیروهای پرتلاش و توانمند هلال احمر، از صبح امروز اول خرداد به مدت ۴ ماه در سواحل مازندران مستقر شدند و در ۳۳۰ کیلومتر خط ساحلی استان برای حفاظت از جان و برقراری امنیت و آرامش گردشگران فعالیت خواهند کرد.

ساماندهی و هماهنگی ناجیان غریق از جمله پوشش یکسان و هماهنگ، حضور قوی و مستمر در سواحل و آموزش‌های پیشرفته امداد و نجات در سال جاری به صورت جدی صورت پذیرفته و تامین مالی مطلوبی نیز به عنوان یکی از اولویت‌های فدراسیون برای منجیان سواحل در نظر گرفته شده است.

یکی از دغدغه‌های منجیان غریق در فصل شنا داشتن پوشش متحدالشکل در سواحل است که این مهم با همت سیدمحمد موسوی مدیرعامل گروه بهداشتی شرکت فیروز محقق شد؛ فدراسیون نجات غریق و غواصی به سبب این حمایت از وی کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

 

۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰
تعداد بازدید : ۳۹,۸۲۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.