پیوستن نجات غریق به رشته‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در دست بررسی

پیوستن نجات غریق به رشته‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در دست بررسی
ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در جلسه‌ با مسئولان برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور در خصوص اضافه شدن رشته نجات غریق به المپیاد، این مهم را نقطه عطفی برای رشته نجات غریق دانست و تشکر و قدرانی جامعه نجات غریق را از ستاد اعلام داشت.

نوری اظهار کرد: فدراسیون با توجه به بازتاب مثبتی که سال گذشته با برگزاری المپیاد در ورزش کشور صورت پذیرفت، تصمیم گرفت از این فرصت برای شناخت نجات غریق بین مردم استفاده کند و در المپیاد حضور یابد و با موافقت اولیه آن تدابیر لازم از هم اکنون در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است و برای سنین زیر ۱۲ سال و زیر ۱۶ سال مدارس نجات غریق در هیات‌های سراسر کشور طراحی گردیده و مسابقات قهرمانی کشور را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم فدراسیون بخش استعدادیابی است و با تشکیل کمیته استعدادیابی در ساختار آن با مسولیت یکی از قهرمانان به نام این رشته همسو با سیاست‌های دفتر استعدادیابی وزارت ورزش برنامه‌های کمیته را پی‌ریزی و به مرحله اجرا خواهیم گذاشت و یک نیاز جدی برای توسعه رشته می‌باشد و قطعا پیگیری خواهیم نمود.

رئیس فدراسیون نجات غریق در پایان گفت: با توجه به ۴۰ ماده تحت پوشش این رشته ورزشی تلاش و تصمیم فدراسیون جهانی بر این است در المپیک ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۵۸۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.