امضای تفاهم نامه همکاری

جلسه مشترک روسای فدراسیون های نجات غریق و شنا

به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان
جلسه مشترک روسای فدراسیون های نجات غریق و شنا
با هدف ارائه خدمات ورزشی موثر در رشته های نجات غریق و غواصی و استفاده قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو از استخر آزادی و 9 دی تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و فدراسیون شنا به امضا رسید.

در نشست ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، تفاهم نامه همکاری در راستای تعامل دو طرفه و بهره مندی از ظرفیت های موجود به امضا رسید.

پس از این نشست، ایلخان نوری ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی مقام عالی وزارت و دکتر داورزنی از فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: از جناب مهندس کریمی مدیرعامل محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که با هدف ارائه خدمات ورزشی موثر نسبت به تخصیص محلی مناسب برای رشته­ های تحت پوشش این فدراسیون تلاش کردند تشکر ویژه دارم.

نوری در ادامه افزود: خوشبختانه فرصت و فضای مناسب برای استفاده قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو و همچنین پرورش نیروهای نجات غریق، غواص و آبدرمان در استخر آزادی وجود دارد و طی تفاهم نامه با فدراسیون شنا مقرر گردید زمان های ویژه ای از استخرهای آزادی و 9 دی برای فعالیت های نجات غریق و غواصی به این فدراسیون اختصاص یابد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین اظهار کرد: فدراسیون های نجات غریق و شنا یک خانواده و همسو در پیشبرد ورزش های آبی کشور هستند و من از محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا جهت برقراری تعامل همیشگی و ایجاد بستر مناسب همکاری سپاس گزارم.

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۱۱
تعداد بازدید : ۲۱,۱۳۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.