یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد

یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد
یادواره شهدای غواص شهرستان اندیمشک چهارشنبه شب در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی و به نقل از خبرگزاری ایرنا امام جمعه موقت اهواز در این یادواره گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم برنامه ریزی اساسی کرده است و از همه توان خود استفاده می کند.

حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی با تشریح جانفشانی و فداکاری جوانان و فرزندان ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمن در دوران مختلف افزود: خون شهدای ما دنیا را تغییر داد و آنها در سخت ترین شرایط راه خدا و سعادت را انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: در دنیایی که با اشاره استکبار پنج استان عراق سقوط می کند و به روش مختلف استکبار یکه تازی می کند باید با هوشیاری کامل برای ارزش ها گام برداشت.

وی بیان کرد: شهدای والامقام غواص، مدافع حرم و همه شهدای گرانقدر با حضور خود در میادین رزم، اعتقاد واقعی خود را نشان دادند.

وی بر ضرورت برگزاری چنین یادواره هایی تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به سعادت واقعی باید راه شهدای والامقام را ادامه داد زیرا این شهدای عزیز فراتر از زمان و مکان هستند.

فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) هم با اشاره به فداکاری شهدای گرانقدر اظهار داشت: این شهدا آبروی مردم ایران اسلامی و کشور هستند.

علی نجفوند افزود: خون رزمندگان ما و خون پاک شهدای اندیمشک و دزفول برای ارزش های اسلام و انقلاب در یک سنگر ریخته شدند و مردم هرگز اجازه نمی دهند قلوب مردم اندیمشک و دزفول از هم جدا شود.

در این مراسم با اجرای برنامه های معنوی، یاد و خاطره 31 شهید غواص از جمله شهید مسعود اکبری گرامی داشته شد.

رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید مسعود اکبری و شهید احمد مجدی و تجلیل از خانواده معزز شهدا از برنامه های جانبی این یادواره بود.

۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۳۴,۲۴۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.