البرز قهرمان مسابقات نجات غریق جوانان منطقه مرکز کشور شد

البرز قهرمان مسابقات نجات غریق جوانان منطقه مرکز کشور شد
مسابقات نجات غریق جوانان منطقه مرکز کشور با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

 

  


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مسابقات نجات غریق جوانان منطقه مرکز کشور از مرحله مقدماتی اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور جوانان به میزبانی هیات البرز در استخر دانشگاه خوارزمی با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، حسین قائمی و علیرضا نجفی رئیس و دبیر کمیته مسابقات فدراسیون، دکتر مسعود جوکار مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و سعید آشتیانی قهرمان ملی این رشته برگزار شد البرز به عنوان تیم قهرمان و تیم های تهران و قزوین به عنوان نایب قهرمان و تیم سوم معرفی شدند.

برترین های هر ماده نیز به شرح زیر شناخته شدند:

در ماده ۲۰۰ متر شنا با مانع کسری ناظر کاخکی از البرز عنوان نخست را به دست آورد، یونس علیزاده از تهران دوم شد و سجاد سروی فر مقام سوم را کسب کرد.

در 100 متر حمل آدمک با تیوپ و پای غواصی پوریا شفیعی و محمدرضا حسین زاده از البرز به ترتیب اول و دوم شدند و امیر علی جمشیدی از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ۵۰ متر حمل آدمک نیز پوریا شفیعی و محمدرضا حسین زاده از البرز مقام های اول و دوم را تصاحب کردند و سپهر حیدری از مرکزی سوم شد.

در ماده ۲۵×۴ متر حمل آدمک تیم های البرز، قزوین و تهران اول تا سوم شدند.

 

 

۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۲:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۴۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.