ایلخان نوری در دیدار با مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی: نقش دانشگاه های آزاد کشور در ورزش بی بدیل است

ایلخان نوری در دیدار با مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی: نقش دانشگاه های آزاد کشور در ورزش بی بدیل است
رئیس فدراسیون نجات غریق با مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ایلخان نوری رئیس فدراسیون با دکتر کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت آموزش، توسعه و درآمدزایی به گفت و گو نشست.

در این دیدار نوری ضمن تبریک و اظهار خرسندی از انتصاب دکتر جوانمرد به سمت مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حضور دکتر جوانمرد که از جنس ورزش هستند پیشرفت های خوبی در این عرصه حاصل خواهد شد.

نوری افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای زیرساخت های قابل قبولی در حوزه ورزش کشور می باشد امیدواریم با همکاری و انعقاد تفاهم نامه بتوانیم در حوزه آموزش، توسعه و درآمدزایی این ورزش مفرح قدم هایی نو برداریم. دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقا علمی آموزشی فدراسیون نجات غریق و غواصی موثر خواهد بود و استفاده از مدرسان این فدراسیون به عنوان اساتید درس تربیت بدنی و صدور کارت نجات غریق برای دانشجویان در پایان ترم و همچنین حمایت دانشگاه آزاد از لیگ نجات غریق نمونه ای از تعامل مثبت این دو ارگان است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را بی بدیل دانست و عنوان کرد: تیم های ورزشی دانشگاه آزاد در میادین و عرصه های ورزشی خوش درخشیدند و همواره در قلّه افتخار ایستاده است.

کمال جوانمرد نیز ورزش های آبی، شنا و نجات غریق را در زمره ورزش هایی دانست که دین مبین اسلام بر آن تأکید نموده و این رشته ورزشی را از حالت ورزش صرف فراتر دانست و افزود: تلاش می کنیم تا در راستای تعالیم دین اسلام و آموزه های اخلاقی و انسانی این رشته ورزشی را گسترش دهیم و تقویت نمایید.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به زیرساخت ها و استخرهای مناسب در واحدهای دانشگاه آزاد در سطح کشور می توان ضمن تعامل با فدراسیون نجات غریق و غواصی خدمات شایان توجهی را به این ورزش ارائه کرد و بدین وسیله سطح نشاط و شادابی را در جامعه ارتقاء بخشید.

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.