تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران

تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران برنامه های این هیات را تشریح کرد.
نقی کریمیان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی در تشریح فعالیت‌های هیات استان مازندران در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تعداد ۷۰۰ ناجی در تست‌های آمادگی شرکت داشتند و کلاس‌های آمادگی نجات غریق هم اکنون هر دو روز یک بار در کلیه شهرهای استان مازندران برگزار می‌شود و همچنین اولین کارگاه آموزشی در سال جاری ویژه مدرسین نجات غریق دایر شد.

وی افزود: در ایام نوروز نیروهای داوطلب در نوار سواحلی مستقر بودند و توسط مسئولین هیات از سواحل استان به صورت تمام وقت بازدید به عمل آمد. همچنین جشنواره تجهیزات غواصی در بابلسر با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی شرکت برگزار شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران ضمن اشاره به حساسیت نوار ساحلی و حضور پرتعداد گردشگران پرشمار در فصل تابستان در این استان گفت: برای پیشگیری و رفع مشکلات، جلسات متعددی را با ارگان‌های مختلف نظیر استانداری، نیروی انتظامی، پلیس راه و هلال احمر برگزار خواهیم کرد و نظارت و بازدید از سواحل در تابستان به طور مستمر انجام می‌شود.

کریمیان همچنین بر برگزاری دوره‌های آموزشی نجات غریق در هیات‌های شهرستانی تاکید نمود و گفت: برگزاری جلسات منظم با روسا، دبیران، نواب رئیس هیات‌های شهرستان‌ها و مدرسان نجات غریق و همچنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران است و با پیگیری و تلاش اعضای هیات استان و شهرستان‌ها به دنبال تحقق تمامی اهداف و برنامه‌ها هستیم.

به گفته رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در سال گذشته ۲۶ تیم در مسابقات نجات غریق استانی و ۱۶ تیم در مسابقات غواصی حضور داشتند و مسابقات نجات غریق پیشکسوتان استان نیز با حضور ۱۶۰ ورزشکار برگزار شد.

وی در پایان اجرای سیاست ها و خط مشی‌های تعیین شده توسط فدراسیون نجات غریق و غواصی را از اهداف هیات استان مازندران نام برد و گفت: در تلاش هستیم تعامل مثبتی را که بین فدراسیون و هیات ایجاد شده است، افزایش دهیم.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۴,۱۵۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.