رئیس کمیته مسابقات فدراسیون خبر داد: دعوت از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی نجات غریق

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون خبر داد: دعوت از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی نجات غریق
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق و غواصی می‌گوید اعضای تیم ملی نجات غریق ایران برای حضور در مسابقات جهانی استرالیا، بر مبنای نتایج حاصله از آخرین مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات لیگ و همچنین اردوهای تیم ملی انتخاب خواهند شد.

حسین قائمی در گفت‌‌گو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور که از بیستم اردیبهشت ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد، گفت: ۳۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و ناجیان غریق در رده سنی آزاد و در دو بخش ساحلی و استخری در هشت ماده با یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نتایج این مسابقات یکی از ملاک‌های تاثیرگذار در دعوت ورزشکاران به اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نجات غریق است و نفرات برتر در پایان این مسابقات با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون و مربیان تیم ملی به اردو دعوت می شوند. برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق و غواضی خاطر نشان کرد: ضـوابط و مقـررات داوری مسابقات قهرمانی کشور بر مبنای ضوابط و مقررات جاری فدراسیون جهانی نجات غریق خواهد بود.

قائمی همچنین با اشاره به آمادگی کامل فدراسیون برای برگزار مسابقات قهرمانی کشور، افزود: تمامی موارد برای برگزار هرچه بهتر مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در جزیره کیش آماده است و امیدوارم این مسابقات با بهترین کیفیت برگزار شود.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور مردان روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و چهاردهمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۵۷۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.