برگزاری نشست هم اندیشی غواصان، کلوپ داران، مدرسین و منجیان غریق جزیره کیش

برگزاری نشست هم اندیشی غواصان، کلوپ داران، مدرسین و منجیان غریق جزیره کیش
نشست هم اندیشی غواصان، کلوپ داران، مدرسین و منجیان غریق جزیره کیش در سالن بین‌المللی همایشهای این جزیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، بهرام افشار زاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای جزیره کیش در ورزش‌های آبی چه در بخش داخلی و چه در بخش بین‌المللی، فدراسیون نجات غریق و غواصی باید توجه ویژه‌ای به برگزاری دوره های مختلف بخصوص در بخش بین‌المللی در این جزیره داشته باشد. 

وی اضافه کرد: جزیره کیش یک منطقه ویژه برای سرمایه گذاری در ورزش‌های آبی است و همراهی و حضور فدراسیون نجات غریق و غواصی بی شک تاثیر بسزایی در پیشرفت این بخش دارد. 

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز با تاکید بر تلاش فدراسیون برای سامان دهی هرچه بیشتر بخش غواصی، گفت: بر روی هم دلی هرچه بیشتر خانواده بزرگ غواصان ایران توجه و اهتمام ویژه داریم. 

وی خاطرنشان کرد: آیین نامه های غواصی در حال تغییرات و البته تدوین جدید است و کمیته غواصی فدراسیون با قدرت هرچه بیشتر کار خود را دنبال خواهد کرد. 

نوری با بیان اینکه مرکز اصلی غواصی ایران جزیره کیش است، افزود: بر روی بخش غواصی در این جزیره برنامه ریزی ویژه و سرمایه گذاری خوبی خواهیم کرد. 

رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی ادامه داد: توجه بیشتر به سامان دهی ناجیان غریق در جزیره کیش را در دستور کار داریم و بخصوص برای پارکهای آبی نگاه ویژه برای پرورش نیروهای مستعد ناجی غریق وجود دارد. 

نوری در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش در اردیبهشت ماه امسال یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون است.

انتهای پیام

عزیزاله فرضی پور رئیس هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد کیش، حامد آقا زاده از اعضای فدراسیون نجات غریق و غواصی، امیرحسین فروغ رئیس امور و کمیته غواصی فدراسیون نیز در این نشست حضور داشتند.

۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۴,۸۰۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.