برگزاری نشست هم اندیشی روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی منطقه جنوبغرب کشور با حضور ریاست فدراسیون

برگزاری نشست هم اندیشی روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی منطقه جنوبغرب کشور با حضور ریاست فدراسیون
نشست هم اندیشی روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی منطقه جنوبغرب کشور با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در این نشست رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر توانمندتر شدن هیات‌های استانی، خاطر نشان کرد: در دوره جدید بخش زیادی از اختیارات فدراسیون را به مناطق واگذار خواهیم کرد.

ایلخان نوری افزود: آموزش منجیان غریق، آب درمانی، غواصی و دیگر بخش‌های مرتبط از جمله ماموریت‌های مهم فدراسیون است که تلاش می کنیم در سال ۹۷ بخش زیادی از اختیارات فدراسیون را به مناطق واگذار کنیم.

وی افزود: ۳۱ هیات نجات غریق و غواصی در کشور فعال هستند و اغلب روسای این هیاتها در این بخش فعال هستند و در حقیقت از بدنه نجات غریق و غواصی هستند.

نوری در ادامه با بیان اینکه خوزستان در بخش نجات غریق و غواصی توانمندی زیادی دارد، گفت: استان خوزستان در راستای همکاری، تعامل و توانمندسازی استان‌های همجوار می‌تواند نقش ارزنده‌ای داشته باشد. هر تصمیمی که مناطق کشور بگیرند و در فدراسیون تصویب شود، لازم الاجراست.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به چشم انداز پیش بینی شده مسیر طولانی در پیش داریم، اظهار کرد: از برنامه‌های جدی فدراسیون در سال ۹۷ ساماندهی بخش غواصی است. استان‌ها نیز مکلف هستند در این مورد ورود کنند و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شغل نجات غریق دارای مخاطرات زیادی است و انتطار داریم دولت محترم این شغل را در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دهد، افزود: در این رابطه رایزنی‌های خوبی را شروع کرده‌ایم و امیدواریم در سال ۹۷ به نتیجه خوبی برسیم.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با سایر هیات تعامل و همکاری بسیار خوبی دارد که این امر بین هیات نجات غریق و غواصی خوزستان ملموس‌تر است.

وی افزود: طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال ۹۷ هیچ پروژه نیمه تمام ورزشی در خوزستان بر زمین نخواهد ماند.

همچنین حر حاجیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان نیز در این نشست، اظهار کرد: نگاه ویژه‌ای به امر آموزش داریم و با توجه به تاکید فدراسیون در این مسیر، قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی خوزستان را دارای اماکن آبی متعدد و ناجیان غریق و غواصان توانمند نام برد و خاطر نشان کرد: منطقه سه کشور متشکل از استان‌های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کرمانشاه و لرستان است که امیدواریم با تعامل نزدیک برنامه‌های ارزشمندی را عملیاتی کنیم.

در این نشست حر حاجیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان و دیگر اعضای هیات، شهرام دریایی نژاد رئیس هیات نجات غریق و غواصی بوشهر، احسان شریف نیا رئیس هیات نجات غریق و غواصی ایلام، حسین افتخاری رئیس هیات نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد، سعید نصرالهی رئیس هیات نجات غریق و غواصی کرمانشاه، صارمی دبیر هیات نجات غریق و غواصی لرستان به نمایندگی از غلام چگینی رئیس هیات، حامد آقازاده نماینده فدراسیون نجات غریق و غواصی حضور داشتند.

محسن رحمتی رئیس نجات غریق و غواصی چهارمحال و بختیاری نیز نتوانست به این نشست برسد.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳,۰۹۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.