تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان چهارمحال و بختیاری

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان چهارمحال و بختیاری
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان چهارمحال و بختیاری آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.

محسن رحمتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه های سال ۹۶ اظهار کرد: در سال ۹۶ تقریبا به بخش عمده اهداف آموزشی خود دست یافتیم.

رحمتی اضافه کرد: عمده برنامه های ما در دو بخش آموزشی و فرهنگی برگزار شده و در بخش آموزشی برگزاری دوره های نجات غریق درجه یک و دو، دوره های غواصی یک ستاره، دوره های آمادگی نجات غریق و برگزاری کارگاه های حیات بخشی با همکاری جمعیت هلال احمر را داشته ایم.

وی افزود: از برنامه های بخش فرهنگی هیات می‌توان به دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد. همچنین در بخش بانوان برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی را داشتیم و با جمعیت هلال احمر نیز تفاهم نامه ای جهت همکاری و تعامل بیشتر امضا کردیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: کارگاه دانش افزایی مدرسان نجات غریق برای اولین بار با حضور دکتر کثیرمعلم در استان برگزار شد و برای اولین بار مسابقات لیگ نجات غریق استان در سال ۹۶ برگزار گردید.

وی با اشاره به تهیه و تدوین یک برنامه جامع ویژه مناطق حادثه خیز استان، گفت: تهیه و تدوین یک برنامه جامع ویژه مناطق حادثه خیز استان که مستعد حادثه هستند یکی از برنامه های مهمی بود که امسال انجام شد.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص برنامه های سال ۹۷ اضافه کرد: در سال ۹۷ نیز مشابه امسال دوره های آموزشی درجه یک و دو، دوره های آب درمانی،منجی پارک های آبی و آمادگی نجات غریق را برگزار خواهیم کرد.در بخش مسابقات برگزاری مسابقات لیگ استان و مسابقات انتخابی قهرمانی کشور را در برنامه خواهیم داشت.

وی همچنین درخصوص برنامه های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در ایام نوروز استقرار دائمی ناجیان در مناطق حادثه خیز استان را داریم.

رحمتی در پایان افزود: خوشبختانه فدراسیون نجات غریق تعامل بسیارخوبی با هیات های استانی داشته و این تعامل و اخذ نظر از مرجع بالا دستی در روند کار بسیار راهگشا و موثر می باشد.

انتهای پیام

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۴,۰۶۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.