تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.

فرزاد ارکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه های سال ۹۶ اظهار کرد: برنامه های هیات طبق برنامه ریزی ها و تقویم فدراسیون انجام شد؛ در فصل بهار دوره های آمادگی نجات غریق را برگزار کردیم و دوره های نجات غریق درجه یک و دو و نیز کارگاه های دانش افزایی نجات غریق را در طول سال جاری برگزار نمودیم.

ارکی اضافه کرد: همچنین از استخر ها به طور ماهیانه بازدید کرده و به شهرستان ها ابلاغ شد تا گزارشات خود را به صورت مداوم برای هیات استان ارسال نمایند.

وی در مورد برگزاری مسابقات نجات غریق نیز افزود : مسابقات مختلفی نیز در سال جاری زیر نظر هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی برگزار شد که از جمله آن ها می توان به برگزاری مسابقه نجات غریق به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی در خصوص برنامه های سال ۹۷ اضافه کرد: در سال آتی تمامی برنامه های سال قبل را دنبال خواهیم کرد. در خصوص مدارس نجات غریق نیز تلاش ما این است که به طور جدی تر مدارس نجات غریق را برگزار نماییم.

ارکی خاطر نشان کرد : امیدوارم بتوانیم مسابقات لیگ استخری را در استان داشته باشیم و همچنین یکی از برنامه های مهم ما این است که برای مسابقات لیگ کشوری نجات غریق یک اسپانسر پیدا نموده تا بتوانیم دراین مسابقات شرکت نماییم.

او همچنین درخصوص برنامه های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان خراسان شمالی افزود: در ایام نوروز به صورت مستمر بازدیدهایی از استخرهای استان خواهیم داشت.

ارکی در پایان افزود: خوشبختانه فدراسیون نجات غریق و غواصی یکی از فدراسیون های فعال است و تمام تلاش ما این است که با فدراسیون تعامل و همکاری مستمر داشته باشیم و طبق تقویم فدراسیون نجات غرق و غواصی پیش برویم.

 

انتهای پیام

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۳,۹۷۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.