تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان بوشهر

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان بوشهر
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان بوشهر آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
شهرام دریایی‌نژاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه‌های سال ۹۶ اظهار کرد: سال ۹۶ را با برگزاری دوره‌های آمادگی نجات غریق آغاز کردیم در اوایل سال جلسه هماهنگی مدرسان نجات غریق را داشتیم تا مدرسان به صورت هماهنگ و با ارائه آخرین متدهای آموزشی در دوره‌ها حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۶ دوره‌های نجات غریق درجه یک و دو به میزان تقاضا و دوره‌های آمادگی نجات غریق به تعداد ۱۰ دوره برگزار شد. همچنین در تابستان امسال بازرسی از تمامی استخرهای استان با همراهی دبیر هیات انجام شد.

دریایی‌نژاد افزود : یکی از افتخارات ما در سال ۹۶ این بود که توانستیم میزبان مرحله دوم و سوم مسابقات نجات غریق باشگاه های کشور در استان بوشهر باشیم.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های سال ۹۷ اضافه کرد: ما برنامه های سال ۹۷ را از اوایل اسفندماه سال جاری شروع کردیم و دوره‌های آمادگی سال ۹۷ و همچنین جلسات هماهنگی مدرسان نجات غریق نیز در حال برگزاری است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده در زمان معین و با بهترین کیفیت تمامی دوره‌ها را برگزار نماییم.

وی افزود : یکی از برنامه‌هایی که مد نظر داریم فعال‌سازی کمیته‌های حقوقی استان است و امیدواریم بتوانیم با موافقت ریاست محترم فدراسیون به این امر نیز بپردازیم.

وی همچنین درخصوص برنامه‌های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان بوشهر افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای ایام نوروز تمام تلاش ما این است که با اداره بندر و جمعیت هلال احمر تعامل خوبی برقرار نماییم تا کمترین تعداد غریق را داشته باشیم. تعداد زیادی از ناجیان ما در بخش گارد و شناورها استخدام شده‌اند که هم در بخش امدادرسانی در خصوص غرق شدن لنج ها و هم در بخش انسانی به ما کمک می نمایند. همچنین تمامی ناجیان غریق فعال این استان از ۲۵ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۹۷ به صورت آماده‌باش هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان بوشهر همچنین به آئین نامه نجات غریق اشاره کرد و گفت: آئین نامه نجات غریق چندین سال است که هیچ‌گونه تغییری نکرده، امیدواریم با حضور دکتر ایلخان نوری تغییری در این آئین نامه ایجاد شود تا حقوق منجیان غریق ضایع نشود. قطعا ما با فدراسیون نجات غریق و غواصی همدل و همراه هستیم و دریک مسیر گام برمی‌داریم.


دریایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: من به نوبه خودم از زحمات مهندس میرسلیم کمال تشکر را دارم و همچنین به ایلخان نوری تبریک می‌گویم. ایشان مدت زیادی است در عرصه نجات غریق بوده و یکی از خصیصه‌های مهم ایشان مشورت کردن است که این امر در روند کار بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۳,۶۲۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.