دیدار رئیس فدراسیون با استاندار خوزستان / تاکید بر طرح ایمن سازی سواحل کارون

دیدار رئیس فدراسیون با استاندار خوزستان / تاکید بر طرح ایمن سازی سواحل کارون
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با استاندار خوزستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواص، ایلخان نوری رئیس فدراسیون در دیدار با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مورد همکاری ‌برای ایمن‌‌سازی سواحل کارون و حضور نیروهای متخصص برای پیش‌گیری از حوادث گفت‌وگو کردند.

در این نشست ایلخان نوری ضمن اشاره بر حادثه‌خیز بودن سواحل کارون، بر آمادگی فدراسیون نجات غریق و غواصی برای طرح ایمن سازی سواحل کارون تاکید نمود.
نوری همچنین به توان‌مندی نیروهای متخصص و زبده نجات غریق برای پیشگیری از حوادث در سواحل کارون اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای نجات غریق متخصص در سواحل کارون بسیار حائز اهمیت است و همکاری فدراسیون و استاندار خوزستان قطعا در کاهش آمار مغروقین در مناطق پرحادثه اثرگذار خواهد بود.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز ضمن استقبال از همکاری هرچه بیشتر با فدراسیون و هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان، خاطر نشان کرد: استانداری خوزستان از طرح ایمن سازی سواحل کارون استقبال می‌‌کند و در این زمینه هر نوع همکاری لازم با فدراسیون و هیات صورت می‌پذیرد.

وی افزود: کاهش آمار مغروقین در رودخانه‌های استان یکی از برنامه‌های استانداری است و بی شک ظرفیت نیروهای تلاش‌گر و متخصص فدراسیون نجات غریق و غواصی در این امر راهگشا است.

در این نشست حر حاجیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان نیز حضور داشت.

انتهای پیام

۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۶۸۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.