برگزاری نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس تربیت بدنی ارتش

برگزاری نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس تربیت بدنی ارتش
نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس تربیت بدنی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با امیر سرتیپ جمشید فولادی رئیس تربیت بدنی ارتش در محل فدراسیون برگزار شد و طرفین در مورد راهکارهای همکاری مشترک  با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این نشست اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم زمینه‌های همکاری هرچه بیشتر را میان فدراسیون و تربیت بدنی ارتش فراهم آوریم و بتوانیم در مسیر رسیدن به اهداف فدراسیون هرچه بیشتر گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده داریم و باید در طول این مسیر بر اساس یک برنامه‌ریزی درست و بهره‌ بردن از نیروهای توانمند به اهداف خود دست یابیم. همچنین تعامل هرچه بیشتر با فدراسیون جهانی نیز در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به این اهداف دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست امیر سرتیپ فولادی نیز ضمن تبریک به ریاست جدید فدراسیون، اظهار کرد: امیدوارم دکتر نوری در مسیر جدید خود در فدراسیون نجات غریق و غواصی موفق باشد و تربیت بدنی ارتش نیز از هرگونه حمایت و کمکی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.

در این نشست همچنین لوح یادبوی از سوی رئیس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی اهدا شد.

انتهای پیام
۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۱۹۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.