برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان زنجان

برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان زنجان
پرویز سلیمانی رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان شد.

 

         

 

 

مجمع انتخابات هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان روز پنج شنبه سیزدهم مهر ماه با حضور جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، آقای علی جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و هیئت همراه ریاست فدراسیون و فعالان این حوزه در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

          این مجمع به ریاست آقای مهندس میرسلیم، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار و در نهایت پرویز سلیمانی از بین دو نامزد انتخابات رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان برای دوره چهار ساله آینده به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

          سلیمانی با کسب 15 رای از 16 رای ماخوذه در انتخابات، توانست پست ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان را به  مدت چهار سال بر عهده گیرد. همچنین در این انتخابات کمال مولایی، دیگر نامزد کسب عنوان ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان، با کسب یک رای موفق به ریاست این هیأت ورزشی نشد.

 

          همچنین پس از این جلسه از مهندس مرسلیم و هیات همراه فدراسیون دعوت شد تا در مراسم تجلیل از قهرمان ووشو جهان جناب آقای محسن محمد سیفی شرکت کنند که در این مراسم لوح افتخار و مدال جوانمردی فدراسیون نجات غریق و غواصی توسط آقای مهندس میرسلیم به آقای سیفی اهدا شد همجنین نشان فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز از سوی خانم صاحب الزمانی نایب رئیس بانوان این فدراسیون به خانم مهسا جاور قهرمان المپیکی قایقرانی کشور و همسر آقای سیفی اهدا گردید.

 

۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸
روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی |
تعداد بازدید : ۲,۵۹۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.