بازدید مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، از سواحل شمال ایران

بازدید مسئولان  فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، از سواحل شمال ایران

مسئولان  فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران، که از ابتدای شهریورماه۹۶، به شمال ایران عزیمت نمودند، از سواحل شمال کشور، شامل استان های مازندران ،گیلان و گلستان بازدید و در جریان آخرین مسائل ، دغدغه ها و مشکلات نوار ساحلی خطه شمال قرار گرفتند.

آقای بهروزاسفندیاری  به همراه  آقای ایلخان نوری نایب رییس در امور آقایان و خانم مریم صاحب الزمانی نایب رییس در امور بانوان و آقای نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق وغواصی استان مازندران که از سواحل شمال ایران بازدید به عمل آوردند،  ۹۶ در استان گیلان از سواحل شهرستان های رشت ،رودسر ، لنگرود ،لاهیجان ،کیاشهر ،رضوانشهر ،بندرانزلی ،تالش ،فومن و ،آستارابازدید بعمل آوردند. 

در این بازدید ها،  مسئولان فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران، ضمن بازدید از سواحل خطه شمال با فرمانداران ،شهرداران ، دهیاران رؤسای اداره ورزش و جوانان ،رؤسای هیئت های نجات غریق، ،منجیان و مسئولین مرتبط با سواحل شمال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یادآور می شود ، بهروزاسفندیاری به نمایندگى از طرف جناب آقای مهندس میرسلیم ریاست محترم فدراسیون نجات غریق و غواصی ، از یک ،جانبازمدافع وطن که دو پای خود را از دست داده و عضو شورای اسلامی شهر استارا می باشند با اهدای مدال افتخار و نشان نجات غریق تجلیل به عمل آورند

 

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۹۲۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.