برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مرکزی

برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مرکزی
مجمع انتخابی هیأت نجات‌غریق و غواصی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون برگزار و عباس عظیمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

 

مجمع انتخابی هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی در روز سه شنبه مورخ 3/5/96 در با حضور هیأت اعزامی از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی به سرپرستی جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی جناب آقای عابد حقدادی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار گردید.

قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی، جناب آقای مهندس میرسلیم به اتفاق هیأت همراه ملاقاتی با حضرت آیت الله دری نجف آبادی نمایندة محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه استان مرکزی داشتند که ایشان ضمن خوش آمد گویی از فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی اظهار رضایت نمودند.

جناب آقای مهندس میرسلیم و هیئت اعزامی فدراسیون در ساعت 10 صبح برای شرکت در مجمع انتخابات هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی در اداره کل ورزش و جوانان استان حضور یافتند و مورد استقبال آقای عابد حقدادی مدیرکل محترم محترم ورزش و جوانان استان مرکزی قرار گرفتند.

با شروع جلسه، اعضاء مجمع به معرفی خود اقدام نمودند و آقای محمدی معاون محترم ورزشی با علاقه ای خاص تاریخ نجات غریق کشور را برشمردند و توضیحات لازم برای برگزاری مجمع دادند.

در ادامه آقای عباس عظیمی تنها نامزد احراز پست ریاست هیأت استان اشاره ای به فعالیت های گذشته خود کردند و برنامه های آیندة خود را برای اداره هیأت نجات غریق و غواصی استان عنوان نمودند. سپس انتخابات انجام گردید و آقای عظیمی با کسب 16 رأی به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مرکزی انتخاب شدند.     

در ادامه آقای صداقت یکی از پیشکسوتان نجات غریق ضمن اظهارتشکر از فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی و شخص آقای مهندس میرسلیم و دیگر همکاران که برای متحول نمودن نجات غریق بسیار تلاش نموده اند از نمایندگان بخش خصوصی و باشگاه ها نیز تشکر و قدردانی نمودند.

 

در این جلسه جناب آقای مهندس میرسلیم درخصوص موارد زیر تأکید فرمودند :

مهندس میرسلیم با اشاره به جمله  "امر به ورزش، امر به معروف است." که از فرمایشات مقام معظم رهبری میباشد، تاکید کردند که ورزش از الزامات مهم جامعه است و نجات غریق نماد این جمله می باشد.

در نجات غریق همة آحاد مردم باید فعالیت داشته باشند مخصوصاً بانوان. مسئولیت نجات غریق مسئولیت میهنی است.

جناب آقای مهندس میرسلیم از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت نیز خواستند تا درخصوص ساماندهی و سازماندهی منجیان داوطلب اقدام نمایند و بر استعدادیابی و همکاری با آموزش و پرورش تأکید کردند تا دانش آموزان موفق به دریافت گواهینامة مقدمات نجات غریق شوند تا در آینده به عنوان "منجی یار" و بعد منجیِ حرفه ای خدمت نمایند و همچنین آمادگی فدراسیون برای برگزاری مسابقات در تمام سنین را در این مجمع اعلام کردند.

مهندس میرسلیم از رئیس هیأت استان خواستند که تمام محل های آبی از کانال های آب گرفته تا استخرهای مخصوص ذخیره آب در مزارع و ... استان را بررسی کرده و نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده و همچنین تجهیز این اماکن به وسایل نجات اقدام نمایند تا به اهداف و برنامة جامع راهبردی برسیم و تاکید کردند که این یعنی نجات غریق به روز و پیش رفته و طبیعی است با رسیدن به این موارد استان مرکزی میتواند به الگویی برای استان های دیگر تبدیل شود.

در پایان این جلسه جناب آقای محمد بخشی از منجیان غریق استان مرکزی و از جانبازان عالیقدر مدافع حرم اظهار داشتند : رفتن افراد به جنگ با تروریست ها  کاملاً داوطلبانه و فقط به عشق اسلام، انقلاب و ایران است. ایشان در ادامه شعری بسیار زیبا تقدیم جناب میرسلیم و شرکت کنندگان نمودند و نشان افتخاری نیز به وسیلة آقای مهندس میرسلیم به آقای بخشی تقدیم گردید. همچنین به سرکار خانم گلناز قوام زاده از پیشکسوتان ورزش کشور لوح تقدیری از طرف فدراسیون و اداره کل اهداء شد.

 

فرازهایی از سخنان جناب آقای مهندس میرسلیم :

 

1.          باید ضریب اطمینان را در محیط استخر برای استفادة نوجوانان بالا ببریم.

2.         خودسازی معنوی برای ارائة خدمت خداپسندانه است.

3.        خودسازی جسمی در رشته های ورزشی وجود دارد ولی در نجات علاوه بر خودسازی جسمی خودسازی معنوی هم وجود دارد.

4.        فضای نجات مقدس است.

5.        منجی عریق خدمت خداپسندانه انجام می دهد.

6.         خدمت داوطلبانه منجی غریق خدمت در راه خدا برای نجات انسان ها است.

7.        خدمت منجی غریق بسیجی خدمت به مردم بدون دریافت حقی برای خود است.

 

این جلسه در ساعت 12 ظهر پایان پذیرفت.

 

258789  

789741741  

147258

1591478 

مرکزی  

مرکزی

   
۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۲,۹۶۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.